Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
activeren
|
|
tpkriek |
Geplaatst op 25 August 2013, 13:31
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 25 Aug 2013 |
Ik heb alles ook in 3en binnen van caiway dus ik denk even activeren nou zoals gewoonlijk bij caiway vergeet het maar vrijdag 2 uur lang aan de telefoon gehangen eerst met de eerste lijn een half uur!!! toen werd ik doorverbonden naar de tweede lijn die konden meer zeiden ze!!! 1uur in de wacht gestaan maar kwam niets verder hij heeft beloofd dat ik zaterdag door hun zelf geactiveerd zou worden maarja caiway kennende er is natuurlijk niets gedaan!!! hebben meer mensen hier last van of een oplossing? mijn pc zegd dat ik geen toegang krijgt naar de dsn server? tpkriek |
|
|
Adios |
Geplaatst op 25 August 2013, 20:09
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je alles al een keer een half uurtje van de stroom afgehaald ? |
|
|
tpkriek |
Geplaatst op 25 August 2013, 20:53
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 25 Aug 2013 |
o ja sorry ik heb het al opgelost mijn ipv6 (TCP?IPv6) en ipv4 (TCP/IPv4) op automatisch gezet en toen kon ik op de activatie pagina komen. maar bedankt tpkriek |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'activeren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Glasvezel activeren? aanvragen? SCHIEDAM | Klacht over CaiWay/Delta | : 11 | 25 Jun 2015 |
Tweede smartcard activeren | Digitale radio of televisie storing | : 11 | 04 Feb 2014 |
Klacht over activeren glas in Kudelstaart | Klacht over CaiWay/Delta | : 35 | 24 Aug 2013 |
Nieuwsgroep activeren | Algemeen | : 5 | 08 Jul 2013 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie