obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Abonnee geworden door valse beloften...
mcnicos

Quote

jotronix schreef:

Snap trouwens nog steeds niet; dat er nog mensen zijn die niet eerst gaan informeren alvorens met een maatschappij in zee te gaan.
Ze zijn er tenslotte om jou geld, zo snel en goedkoop mogelijk in hun zak te krijgen.

Bij mij kwam en of komt Caiway niet verder als bij de voordeur. Annoying



En als caiway je door de strot gedrukt word en je geen andere keus hebt, beetje een boute stelling die je aanneemt zeg...
 
mcnicos

En als caiway je door de strot gedrukt word en je geen andere keus hebt, beetje een boute stelling die je aanneemt zeg...[/quote]



Een boute stelling?

Je hebt altijd een keus, je bent toch niet verplicht om met Caiway in zee te gaan! want je kunt ook gewoon NEE zeggen Angry
En je kunt ook naar alternativen gaan kijken (VOORDAT JE HET DOOR DE STROT GEDUWD WORD)


Hier kijken wij B.V. TV met 483 vrije zenders via satelliet (zonder abbo)
Internetten wij stabiel en met wifi via Telford (20,- in de mnd)
Telefoneren wij mobiel (zonder abbo)


Pffffffffff zo moeilijk is het toch niet.Comfort[/quote][b]

En als ik nou gewoon niet wil kiezen en bij ziggo wilde blijven!!


Pfff zo moeilijk is het toch niet

En trouwens, weet jij hoeveel mbs het hd signaal via de ka bel verschilt met die van satelliet?? via de kabel krijg je full pull 16 mbs door en bij satelliet MAAR 9mbs....... En daar ik absoluut geen concessie wilde doen in mijn beeld kwaliteit ben ik verplicht om met caiway in zee te gaan, want hoewel ze met vrijwel alles ruim achter lopen op de rest is mijn beeldkwaliteit super! En ik durf met 100% zekerheid te stellen dat die veel beter is dan bij jou.....
 
EdKo
@jotronix zal het nog een keertje uitleggen: heb zelf een ISDN 7mbit down en nog geen 1 mbit upload. Bij mijn huis is er geen snellere lijn te krijgen. Moet dan over naar coax of glas. Ook daarin kan ik geen keuze make want dat is alleen bij Caiway. En ja, ik heb geïnformeerd maar ben niet correct geïnformeerd. Het is zoiets van: in het land der blinden is eenoog Koning. Kun je het nu een beetje voorstellen.
 
mcnicos

Quote

jotronix schreef:

Mannen (vrouwen?) , het is mij wel duidelijk dat het jullie gaat om de geweldige snelheden en de kwaliteiten die je gewent waren van jullie vorige aanbieder en die zullen zeker beter zijn als wat wij hier in huis hebben liggenThumbs Up , maar Caiway heeft nu eenmaal UPC, Ziggo en de lokale S cai opgekocht en dan kan je mekkeren wat jullie willen,......... daar moet je het dan maar mee doen.

Wij zaten zelf bij UPC op de ka bel met een full pakket en vertikken het om met die monopolisten brigade als Caiway in zee te gaan, dus dan maar met wat minder. Wink

EdKo; jou situatie kan ik mij inbeelden, maar er zijn zeker meer mogelijkheden als je teminste niet te hoge eisen stelt zoals: TV bij KPN (dvbt) en satelliet. en internet en bellen kan zelfs nog met G3 (starks G4) en zelf met satelliet.

mcnicos; ik begrijp dat jij absoluut niet wil buigen i.v.m. met jou beeld kwaliteit, daar zal je dan straks flink voor moeten

betalen. Clap

Ik wens jou dan ook heel veel sucses met Caiway.



Dank je welThumbs Up
 
EdKo
@jotronix Bedankt voor je reactie. Klopt helemaal, het pakket van glas 150/150 mbit heb ik al genomen (overweeg nog om naar 300/300 mbit te gaan). Sateliet tv had ik al dus dat is het probleem niet. Kwaliteit van de HD, het zender aanbod en internet bij Caiway is best redelijk tot goed. Tevens vind ik het ook leuk om interactive bezig te zijn. Vwb IP telefoon suit ik een account af bij een andere provider, ik geloof Caiway niet meer. Maar waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb is altijd maar halve info of verkeerde info verstrekken. Zeker als je, zoals ik, niet zoveel kennis hiervan bezit ik denk dat het ook van toepassing is op de meeste gebruikers. En inderdaad als je hogere eisen wilt stellen zijn de keuzes ineens enorm beperkt. Vreemd toch in deze tijd?
 
wsliggers
Ik raadje aan om de laatste firmware te installeren i.v.m. een beveiligings issue, minstens 3.0.0.4.372: Fixed AiCloud vulnerability related bugs. Zie ook Tweakers.net van vandaag (16.27 uur)
 
EdKo
@optimizer.co Ik heb hem inmiddels klaarliggen maar moet hem nog installeren. De reviews zijn lovend. Ik ga proberen hem zelf te configureren adh van de instellingen van mijn huidige modem maar zoals je weet ben ik geen TOPspecialist. Mijn it-mannetje is momenteel met vakantie dus ik hoop dat ik het zelf kan klaren. Ik laat het je weten. Het het glasvezel pakket aangesloten alles werkt maar ik heb nog even mijn oude 'netwerk' draaiende voor de zekerheid.
 
Han
Nou, we zijn bijna een maand verder en nog steeds geen teken van leven van Caiway... De loze belofte om terug gebeld te worden staat nog steeds, net als de reactie via de DM dat het webcare team het zou oppakken.

Het enige wat ik heb mogen ontvangen is een brief waarin wordt bevestigd dat ik contact heb gehad met de klantenservice en dat ze hopen dat alles naar wens is verlopen. Op zich best lachwekkend. Dus niet zoals beloofd reageren maar wel hopen dat alles naar wens is gegaan. Wat denk je zelf?

Zelfs een gebaar om de loze beloften te compenseren is waarschijnlijk te veel gevraagd. Ik had al lang een inhoudelijke reactie verwacht, nee, mogen verwachten. Het begrip klantenservice verliest in een rap tempo het gedeelte service en blijkbaar interesseert Caiway zich niet in lange termijn visie. Iemand klant maken en klaar is Caiway. Dat die klant vervolgens na een jaar met gierende banden vertrekt boeit ze waarschijnlijk niet. Tijd om meer zieltjes te winnen en massaal na een jaar Caiway de rug toe te keren....
 
Adios
Heel herkenbaar wat je allemaal meemaakt.

Veel Krimpenaren zijn jullie hierin voorgegaan. Veel beloftes, weinig nagekomen.
Toen de Caiwayshop hier nog was in Krimpen, stonden er bijna dagelijks rijen tot buiten toe, zoveel ging er fout bij Caiway.

Gelukkig kregen jullie wel gelijk een ongecodeerd basispakket op de coaxkabel. Wij in Krimpen hebben eerst nog twee jaar aangemodderd met een dichtgetimmerd basispakket op de coaxka bel door Caiway.

Die ellende is gelukkig voorbij, maar slechte tot geen communicatie naar de klant toe. Zeer ondeskundige medewerkers aan de helpdesk, dat is iets waar Caiway voor staat!

Gisteren had ik een vraag dus Caiway gebeld, mijn tenen gingen weer krom staan van de onwetendheid en domme antwoorden die ik kreeg aan de telefoon.

Dat bandje van Caiway wil u zo goed mogelijk van dienst zijn wordt op die manier alleen maar lachwekkender!
 
EdKo
Asus router inmiddels een paar weken draaiend. Super en stabiel, even wennen maar zeer toegankelijk. Een echte aanrader.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnee geworden door valse beloften...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Providers verdienen meer aan tv-diensten door prijsverhogingen Algemeen : 5 21 dec 2018
Glasvezel Rotterdam niet door EQT/CAIW? Algemeen : 19 15 aug 2018
Caiway haalt de krant ... door een klacht Storing : 11 26 jan 2018
Overname Reggefiber door KPN vertraagt uitrol glasvezel! Algemeen : 6 05 mei 2017
Caiway diensten uitgevallen door stroomstoring in regio Gouda Storing : 1 03 nov 2015