obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Installatie Gigaset DX800 all in one
TheoAgterberg
Iemand ervaring met het installeren van de Gigaset DX800 all in one? Telefoonnummer is verhuisd van KPN naar Caiway. Handleiding verwijst naar een activeringscode. Caiway gevraagd, die verwijzen weer naar de handleiding. Als je geen activeringscode hebt, kan je installeren via de providernaam. Alleen staat Caiway daar niet bij!
 
TheoAgterberg
Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt het over de ISDN/Analoog aansluiting. Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest, maar ik heb sinds vorige een glasvezelaansluiting van Caiway. Dan moet ik toch met een ethernetkabel verbinding kunnen maken? Alleen loop ik dan tegen het probleem aan van de ontbrekende activeringscode of het ontbreken van de juiste providernaam.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 15 juli 2013, 19:37:17:
Vandaag van de Siemens Helpdesk een snoertje RJ11 - RJ45 ontvangen. Aangesloten en ik heb weer telefooncontact! Alleen staat nu het toestel in de meterkast ivm de afstand naar de modem. Hoe kom ik nu naar de huiskamer en hoe kom ik aan voldoende lengte kabel om de afstand te overbruggen?Frown
Gewijzigd door TheoAgterberg op 15 juli 2013, 19:37
 
TheoAgterberg
Wat ik eigenlijk wil is dat vanaf de modem in de meterkast kabels getrokken worden naar de huiskamer zodat ik het basistoestel voor de telefoon daar kan neerzetten en gebruiken. En dat ook de aansluitkabel voor de TV, die nu over de vloer door de kamer loopt, netjes geplaatst wordt zodat niemand zijn nek breekt.Smile Ik heb geen idee hoeveel kabels er door een pcv-pijp getrokken kunnen worden. Maar daar zijn jullie bij Optimizer toch bekend mee?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie Gigaset DX800 all in one', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gigaset N300a IP Storing : 7 14 mrt 2016
problemen met installatie router CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 5 26 jan 2014
Na installatie niet online Hardware instellingen : 1 13 dec 2013
Geen beeld/geluid na installatie Entone. Digitale radio of televisie storing : 8 17 sep 2013
Entone Installatie - Unable to upgrade firmware Firmware : 22 26 aug 2013
Advertentie