obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Programma's kunnen niet opgenomen worden
HiaWay
Bepaalde zenders kunnen niet opgenomen worden met de Humax 5050C.
Het gaat om de zenders van b.v. NatGeo en Discovery.
Probleem schijnt bekend te zijn bij CaiWay???????

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
Adios
Zowel Discovery als NGC zijn ongecodeerd op de coaxkabel. ( zowel de HD als de SD versie)

Waarom zou je deze zenders niet op kunnen nemen?
 
Caiway Webcare
Beste HiaCaiWay,

Het is correct dat bepaalde zenders niet geschikt zijn voor opname. Dit komt doordat Discovery Channel (eigenaar van NG Wild) actief opnames blokkeert. Deze blokkade wordt meegezonden met het HD signaal van de zender.

Het blokkeren van opnames heeft zowel te maken met pauzeren van Live tv als het uitvoeren van een (geplande) opname vanuit de EPG.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Kan je ook niet rechstreeks opnemen van Discovery Channel ?
 
HiaWay

Quote

4K schreef:

Kan je ook niet rechstreeks opnemen van Discovery Channel ?


Dat heb ik niet geprobeerd, ik wil gewoon een programma instellen en later terugkijken.

Maar als je zoekt op internet zie ik dat bij b.v. Ziggo-klanten dit probleem ook hebben. Schijnt dat Ziggo zelf de opnamemogelijkheid blokkeerd. Zie hier: http://gebruikers.eu/forum/showthread...hp?t=43112

Nu is mijn vraag wordt deze opnamemogelijkheid nu door de zenders of door CaiWay geblokkeerd?
Vreemd dat je de content niet kunt opnemen waar je wel voor betaald...
 
HiaWay

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Het is ook wel een bekend euvel dat voorkomt in de 5050. Dit lees je vaker. Vreemd. Het is ook wel bekend dat diversen zenders ''versleutelingen'' maken.

4K kun jij eens proberen of het bij jou wel werkt in jouw PVR ?
Ik denk dat dat een sneller antwoord geeft. Wink


Dit is niet specifiek voor de Humax 5050C zoals je kunt lezen bij andere gebruikers, dit heeft te maken met copyright naar het schijnt, wat ik trouwens een wazig verhaal vind.
Als je dit http://www.nationalgeographic.com/sit...ssion-faq/ leest is dat niet te rijmen met het 'copyright'verhaal.

Maar nogmaals, dit verhaal is bekend bij CaiWay en er werd gezegd door een van de CaiWay-medewerkers dat ze een softwareupdate gingen doen om dit te verhelpen.

Zal mij benieuwen, als ik deze zenders niet kan opnemen doet dat afbreuk aan m'n abonnement.
 
Adios
Ik heb geen 5050C.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programma's kunnen niet opgenomen worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie