obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Gaat het lukken in Maassluis vanaf april?
IPv6-Router
Gaat de glasvezel uitrol in Maassluis vanaf april lukken? Ik vang al berichten op dat het weer gaat opschuiven.
 
Caiway Webcare

Quote

IPv6-Router schreef:

Gaat de glasvezel uitrol in Maassluis vanaf april lukken? Ik vang al berichten op dat het weer gaat opschuiven.


Op de website www.ikgavoorglas.nl zie je de laatste informatie.
In Maassluis is het afhankelijk waar je woont, zie de volgende website:
https://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/applicatie/glasinuwgebied/maassluis?bypass=true

Tevens kan je je "voorinschrijven" op de website. Hierdoor houden we je op de hoogte van het laatste nieuws van jouw regio.

Met vriendelijk groet,

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
darkstalker
Vanaf medio mei kan je in Maassluis een glasvezel abbonement aanvragen. Daadwerkelijke levertijd van het pakket daarna is rond de 2 weken.
--
aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Prijs-, typ- en spelfouten voorbehouden. ^_^

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 29 2013 11:44:50:
In de Schakel staat nu ook vanaf Mei.
Gewijzigd door darkstalker op 29 maart 2013, 11:44
 
IPv6-Router
Bij de voorinschrijving staat dat je 1 maand van te voren een e-mail krijgt om je pakket te bestellen. Als we eind mei nog willen halen dan zal er toch eerdaags een e-mail binnen moeten komen met daarin een bevestiging dat we het pakket kunnen bestellen. Als dit niet gebeurd dan zou het best wel eens juni kunnen worden!

We wachten ongeduldig af op wat er gaat komen.
 
Caiway Webcare
Beste IPv6-Router,

Dankjewel voor je vraag. In een bepaald gebied in Maassluis is glasvezel al mogelijk! Caiway rolt glasvezel gefaseerd uit. Het wordt voor geheel Maassluis mogelijk om vanaf 8 mei a.s. glasvezel te bestellen.

De mail waarna je verwijst ga je spoedig ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Arjan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
IPv6-Router
Beste Arjan,

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover. Zit alleen nog op de e-mail te wachten hoe we wat kunnen gaan bestellen.Smile

Grtz, Michel.
 
darkstalker
Heb zonet besteld ^_^
 
Domino
een kleine 2 weken en dan zit je ook gesetteld. Helemaal super dat internet glasvezel !
 
Domino
Ik ben maar een doorsnee gebruiker die lekker op zijn Smart TV af en toe Pathe thuis kijkt, kan via Apple TV en via me Blu-ray ook allemaal en via de Entone af-en-toe opnemen. Prima. Er is toch weinig extreem barweinig op de commerciele zenders. Ik hou me naast TV kijken nog een prive leven. niks mis mee met deze situatie. Lekker up/down knallen over het internet, snel films en muziek downloaden is mijn must.
De hele handel is hier CAT6 aangelegd en 0 problemen !

Voor Apple ben ik allergische. Nouja ach een iTunes en spotify accountje lopen hier prima blaa...

Ik lees wel wat berichten maar de eerste auto in 1950 reed ook anders dan die van nu met stuur-control, ABS, WPS, enz enz Smile

TV heb ik op me PC via me XboX
Telefoon met android heb ik maar wat ga ik daar mee doen TV kijken? als ik een 46inch aan de wand heb hangen?
Uitzending gemist. ? heb ik op me TV en er is toch niets op de commerciele zenders wat ik nu echt nog eens wil zien?
 
darkstalker
Maassluis:
Glasmodem uit de doos geript en gelijk aangesloten.
nddVVyL
nWpiz5F

Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gaat het lukken in Maassluis vanaf april?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
audio uit vanaf TV werkt niet Hardware instellingen : 1 11 nov 2021
KPN gaat koper uit faseren CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 21 feb 2020
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR Algemeen : 13 01 nov 2017
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Advertentie