obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Inconsequente rekening betalingen...
Solaris
Als de rekening moet worden betaald elke maand, is het zo inconsequent als WAT! Ze zeggen wel dat ze de 23e van elke maand betalen (ja leuk) maaruh... dan is het weer de 25e, dan weer de 26e, dan weer de 24e dat de rekening EINDELIJK verschijnt op mijncaiway.nl. Kan ik er nog niet één kéér van op aan (of liefst nog méérdere keren?) dat het GEWOON én op de 23e wordt betaald en dat het de 23e op mijncaiway.nl staat? Netjes tussen alle andere rekeningen? Want hier krijg ik echt het schompes van hoor >.< Nooit kan je van Caiway er op van aan dat ze zich aan de datum houden en gewoon op willekeur betalen. GEK WORDT IK HIERVAN!!!!!!

Denk dat ik toch maar de overstap neem naar Telfort >.<
 
Murgen
Betalen ze jou? Ik moet juist Caiway betalen!Blush
 
Caiway Webcare
Beste Solaris,

Caiway streeft er naar de facturen maandelijks rond de 23e aan te bieden in Mijn Caiway en te incasseren (indien hiervoor een machtiging is afgegeven).

Het kan echter zijn dat er van deze datum afgeweken wordt, bijvoorbeeld als deze datum in het weekend of op een feestdag valt.

De datum van facturatie en incasso zal in principe t.o.v. de 23ste van de maand nooit meer dan 3 dagen afwijken.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Solaris
Oh op die manier, maar waarom duurt het dan altijd zo lang dan? In het begin dat ik lid ben van Caiway was het gewoon alles binnen 1 dag gedaan! (en ja, ook altijd op de 23e of een dagje later) en ook nog zelfs overdag. Met deze methode was ik heel blij mee, om eerlijk te zeggen. Maar nu moet ik hele dagen wachten... Zijn jullie van die methode afgestapt?
 
Caiway Webcare
Beste Solaris,

Het spijt me dat we niet eerder hebben gereageerd.

Caiway steekt veel meer tijd in het controleren, en dan neem het hele proces meer tijd in beslag.

We blijven onze uiterste best doen om de facturen maandelijks rond de 23e aan te bieden.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inconsequente rekening betalingen...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
En dan zouden ze je rekening afhandelen... Klacht over CaiWay/Delta : 3 26 okt 2012
Advertentie