obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Router
willempie
caiway is ook hier gestart met de glasvezel uitrol en ga me dus alvast voorbereiden :-) Op dit moment gebruik ik een ASA5505 die moeiteloos 100 Mb/s thruput haalt - meer ook niet want het zijn fastethernet (100mb/s) interfaces. Welk Cisco professioneel product (zoals de ASA5505) kan de 300 Mb/s van Caiway aan. Lijkt me een prima vraag voor optimizer.co :-)
Gewijzigd door willempie op 23 maart 2013, 15:21

Ruud
Ik heb een 150 mb aangevraagd. Al een tijdje aan het oriënteren voor een router. De TP-Link TL-WDR4900 N900 Router lijkt mij wel wat. Zijn er al gebruikers die hier ervaring mee hebben? Ik woon in een huis met muren en vloeren van beton. begane grond, slaapverdieping en zolder. Kan deze voldoende bereik realiseren in het hele huis? Of is het wel mogelijk met een ander merk en/of type?

willempie

caiway is ook hier gestart met de glasvezel uitrol en ga me dus alvast voorbereiden :-) Op dit moment gebruik ik een ASA5505 die moeiteloos 100 Mb/s thruput haalt - meer ook niet want het zijn fastethernet (100mb/s) interfaces. Welk Cisco professioneel product (zoals de ASA5505) kan de 300 Mb/s van Caiway aan. Lijkt me een prima vraag voor optimizer.co :-)

Ik heb een verder rondgezocht en er is een CISCO product die dit ondersteunt - ASA 5512 deze box heeft 6 GE porten en voldoende through-put, enige nadeel is dan de prijs wel weer Shock

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen modem of alleen router? CaiWay Glasvezel modem : 39 18 sep 2019
Genesis modem/router CaiWay Glasvezel modem : 6 27 mei 2019
TP-Link Archer C1200 router CaiWay Glasvezel modem : 4 02 dec 2018
Router maakt geen verbinding met modem Hardware instellingen : 9 03 nov 2017
TP-Link AC1750 router problemen met internet acces maar na router reboot weer even ok Eigen netwerk : 9 16 okt 2017
Advertentie