obey-robots.txt
20 September 2018, 13:14
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 86% [42 stemmen]
86% [42 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 14% [7 stemmen]
14% [7 stemmen]

Stemmen: 49
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Internet weer drama

ThaOdie
De laatste 3 dagen heb ik echt klote verbinding. Soms gewoon minuten lang helemaal geen verbinding en daarna weer even en dan als je geluk hebt houd het even aan om vervolgens weer een "pauze" in te lassen.

Ik heb zelfs mijn beveiliging verwijderd (dit heeft even tot een lichte verbetering geleid)

Dus hier het resultaat van de ping naar google (natabenen......)

Download broncode  Code
Ping statistics for 8.8.8.8:
    Packets: Sent = 100, Received = 24, Lost = 76 (76% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 13ms, Maximum = 61ms, Average = 28ms


 
data-full-width-responsive="true">
Caiway Webcare
ThaOdie schreef:

De laatste 3 dagen heb ik echt klote verbinding. Soms gewoon minuten lang helemaal geen verbinding en daarna weer even en dan als je geluk hebt houd het even aan om vervolgens weer een "pauze" in te lassen.

Ik heb zelfs mijn beveiliging verwijderd (dit heeft even tot een lichte verbetering geleid)

Dus hier het resultaat van de ping naar google (natabenen......)

Download broncode  Code
Ping statistics for 8.8.8.8:
    Packets: Sent = 100, Received = 24, Lost = 76 (76% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 13ms, Maximum = 61ms, Average = 28ms






We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen en advies gegeven om een aantal mogelijke storingsbronnen uit te sluiten.

Wanneer klant nog hulp nodig heeft geeft hij dit aan.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
ThaOdie
Update na Twitter bericht

Download broncode  Code
Ping statistics for 8.8.8.8:
    Packets: Sent = 100, Received = 89, Lost = 11 (11% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 12ms, Maximum = 44ms, Average = 27ms




Iets verbetering.... zit m dus ergens anders
 
Caiway Webcare
ThaOdie schreef:

Update na Twitter bericht

Download broncode  Code
Ping statistics for 8.8.8.8:
    Packets: Sent = 100, Received = 89, Lost = 11 (11% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 12ms, Maximum = 44ms, Average = 27ms




Iets verbetering.... zit m dus ergens anders


Zou je een "tracert" kunnen uitvoeren?
Het pingen naar je modem gaat namelijk wel goed.

Je zou eventueel je UTP-kabel na kunnen kijken.

Download broncode  Code
20 packets transmitted, 20 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max= 6.706/8.785/15.491 ms




Thijs
Caiway Webcare Team
 
ThaOdie
Ik had al via Twitter doorgegeven dat ik een nieuwe UTP cat6 kabel heb opengemaakt.

Download broncode  Code
Tracing route to google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]
over a maximum of 30 hops:

  1     9 ms    12 ms     6 ms  172.21.192.1
  2    28 ms    17 ms    13 ms  cn-nawij-is-cr50-te24.caiw.net [62.45.30.169]
  3    10 ms    10 ms    11 ms  cn-asd-kl-cr15-be3.caiw.net [62.45.254.17]
  4    34 ms    19 ms    12 ms  cn-asd-kl-cr15-be3.caiw.net [62.45.254.17]
  5    14 ms     9 ms    16 ms  72.14.219.174
  6    10 ms    10 ms    14 ms  209.85.254.90
  7    10 ms    13 ms    13 ms  209.85.255.70
  8    36 ms    26 ms    19 ms  216.239.49.28
  9     *        *        *     Request timed out.
 10    34 ms    42 ms    13 ms  google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]




De eerste pingen gaat altijd goed, maar hoe verder hij komt bij de 100 hoe meer gaten er vallen.

Download broncode  Code
Ping statistics for 8.8.8.8:
    Packets: Sent = 100, Received = 93, Lost = 7 (7% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 12ms, Maximum = 45ms, Average = 24ms


 
Caiway Webcare
De DNS server van Google (8.8.8.8) staat in Californië.
Zou je ook eens kunnen pingen naar 62.45.45.45?

Thijs
Caiway Webcare Team
 
ThaOdie
Zelfde resultaat als vorig bericht..

Download broncode  Code
Ping statistics for 62.45.45.45:
    Packets: Sent = 100, Received = 95, Lost = 5 (5% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 7ms, Maximum = 39ms, Average = 19ms


 
Caiway Webcare
Het probleem wat je ervaart is op deze manier lastig te benaderen. Dit omdat wij op afstand niks kunnen ontdekken. Wij willen graag kostenloos een installatie monteur bij je langs sturen die een aantal zaken gaat uittesten.

Mocht je dit graag willen dan horen wij dat graag van je.

Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Caiway Webcare Team
 
ThaOdie
Graag want nu (10.50 uur) is het echt drama. Een simpele drogist website bezoeken duurt soms wel 2 minuten. Als je de pagina geladen krijgt.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 09 2013 06:18:06:
Ik heb nog geen contact van jullie gehad. Zelfs nu op rustig tijdstip heeft ie na 5 min al weer problemen met pagina's laden. Hoe word dit opgelost?
Gewijzigd door ThaOdie op 09 maart 2013, 06:18
 
Adios
Is je snelheid alweer OK ?
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet weer drama', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 7 21 juli 2018, 11:14
Weer een voordeel gevonden! CaiWay Glasvezel telefonie problemen 1 13 april 2018, 11:32
Powerlineadapter voor zowel tv als internet CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 4 18 maart 2018, 11:06
Weer een zender minder per 1 maart JimJam vervalt Algemeen 1 16 januari 2018, 17:50
TP-Link AC1750 router problemen met internet acces maar na router reboot weer even ok Eigen netwerk 9 16 oktober 2017, 21:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway01:07:41
| Pavaro02:05:54
| flipje04:17:18
| rhuijben15:52:40
| Bordewolf16:50:20
| Dazzling19:44:47
| arievree 1 dag
| pauke 1 dag
| Sandwedge 1 dag
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 augustus 2018, 08:41
Als ik zenders terug kijk onderbreekt hij tussendoor en laad opnieuw. Wat kan ik hier aan doen?

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.