obey-robots.txt
16 November 2018, 19:56
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 87% [46 stemmen]
87% [46 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 13% [7 stemmen]
13% [7 stemmen]

Stemmen: 53
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon verbinding stoort

Martijn
Sinds enige weken het glasvezel pakket binnen en aangesloten, qua internet verbinding helemaal goed.
Bedraad een ping van <1ms en download/upload 325 mbps gemiddeld. Hier ben ik natuurlijk erg blij mee.
Draadloos nog het een en ander instellen maar ook hier goede resultaten, voornamelijk natuurlijk op de 5 Ghz.

Echter is telefoneren er niet echt beter op geworden. In het begin van het gesprek is het vaak helder en goed geluid, maar na een tijdje (een paar minuten) valt het geluid weg en komt er ruis op de verbinding.
De telefoon kabels zijn niet vernieuwd en ik heb ook al geprobeerd om de telefoon direct in de meterkast te plaatsen (hetzelfde resultaat)
Voorheen kabel Caiway all in one (super) heb ik nooit problemen met de telefoon gehad.

Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en nog beter een oplossing?

Alvast bedankt.
 
Adios
Is het een soort van vliegtuiggeluid?
 
Caiway Webcare
Martijn schreef:

Sinds enige weken het glasvezel pakket binnen en aangesloten, qua internet verbinding helemaal goed.
Bedraad een ping van <1ms en download/upload 325 mbps gemiddeld. Hier ben ik natuurlijk erg blij mee.
Draadloos nog het een en ander instellen maar ook hier goede resultaten, voornamelijk natuurlijk op de 5 Ghz.

Echter is telefoneren er niet echt beter op geworden. In het begin van het gesprek is het vaak helder en goed geluid, maar na een tijdje (een paar minuten) valt het geluid weg en komt er ruis op de verbinding.
De telefoon kabels zijn niet vernieuwd en ik heb ook al geprobeerd om de telefoon direct in de meterkast te plaatsen (hetzelfde resultaat)
Voorheen kabel Caiway all in one (super) heb ik nooit problemen met de telefoon gehad.

Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en nog beter een oplossing?

Alvast bedankt.


Beste Martijn,

Hartelijk dank voor je melding. We gaan je storing graag na.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Ik wil wel vermelden dat er momenteel een storing speelt inzake telefonie over glas waardoor klanten een 'brom' toon horen. Maar uit je omschrijving blijkt het bij jou om een andere melding te gaan.

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
whollander
Hallo Martijn,
Ik heb een soortgelijk probleem. Vaak verloopt het gesprek goed, Maar af en toe hoor je aan het begin al, dat er iets niet lekker loopt en maakt de spraak na een enkele tientallen seconden langzaam plaats voor ruis. Dat kan dan bij meerdere gesprekken achter elkaar plaatsvinden. Een reset van het glasmodem helpt dan op dat moment.
De telefonische helpdesk dacht ook aan een "brom", maar ik hou het op ruis.
Mvg. Wim
 
Martijn
Hallo Wim,

De Caiway zou mijn storing nagaan, maar daar heb ik nog niets van gehoord.
Maar het bericht is ook nog niet zo lang gepost natuurlijk, dus geduld is een schone zaak :-)

Het klopt dat je vaak in het begin al geen 'kraakhelder geluid' meer hoort.
Ik zal ook eens kijken of een reset van het glasmodem dan helpt. Eigenlijk wel aburd dat je je modem moet gaan resetten voordat je kan bellen. Ik hoop dat ze deze storing dan ook snel op kunnen lossen.
Mocht het erg lang duren dan zal ik toch maar eens gaan vragen hoe dat zit met betalen voor een product wat niet werkt.
Voor nu vind ik het oke omdat het allemaal nieuw is, maar ik ben niet van plan om maandelijks te gaan betalen voor een niet functionerend product.

Maar we wachten nog even af, het probleem is bij meerdere mensen bekend dus er zal ook wel hard aan gewerkt worden.
 
Caiway Webcare
whollander schreef:

Hallo Martijn,
Ik heb een soortgelijk probleem. Vaak verloopt het gesprek goed, Maar af en toe hoor je aan het begin al, dat er iets niet lekker loopt en maakt de spraak na een enkele tientallen seconden langzaam plaats voor ruis. Dat kan dan bij meerdere gesprekken achter elkaar plaatsvinden. Een reset van het glasmodem helpt dan op dat moment.
De telefonische helpdesk dacht ook aan een "brom", maar ik hou het op ruis.
Mvg. Wim


Beste whollander,

De door jou omschreven storing is bekend. We werken hard aan een oplossing.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Ik je dan koppelen aan de storing waardoor je een e-mail ontvangt wanneer de storing is verholpen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon verbinding stoort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Help. telefoon via fritzbox aan caiway modem Eigen telefoon netwerk 1 05 oktober 2018, 11:45
Geen LAN verbinding - Genesis CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 5 04 juni 2018, 23:17
Telefoon oproepen ontvangen op laptop? Eigen telefoon netwerk 1 17 januari 2018, 14:06
Router maakt geen verbinding met modem Hardware instellingen 9 03 november 2017, 19:00
algemene telefoon storing Storing 1 10 april 2017, 19:28
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sandwedge00:34:09
| henksr00:51:52
| Bordewolf02:20:18
| Almelo2603:39:53
| arievree05:26:15
| habbie06:58:11
| vossoft10:52:18
| Jaco Hage20:00:01
| RickDB 1 dag
| flipje 1 dag
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 oktober 2018, 09:13
Probleem met Multiscreen App op iMac desktop vanwege nieuwe Safari versie

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.