obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Instabiele verbinding
ido435
Goedendag,

Allereerst alvast mijn excuus als ik dit onder het verkeerde kopje heb gezet. Weet namelijk niet precies waar dit thuis hoort.

Op dit moment heb ik een abonnement van Caiway buitengebied met alleen een internet pakket van 1000GB per sec. Je zou verwachten dat deze snelheden gehaald worden, helaas niet. Dat maakt mij op zich nog niets uit. Echter is het probleem dat mijn verbinding steeds wegvalt tijdens het werken. Dit gebeurt zodra ik iets download of stream (download). Zodra ik upload heb ik nergens last van. Hierbij wordt alleen 1 apparaat uit het netwerk gegooid die te veel data verbruikt. De andere appreteren blijven toegang houden tot het internet. De verbinding verbreekt voor een paar seconden.

Hierover heb ik al meerdere malen met Caiway gebeld, zij beweren dat het een switch in mijn huis is die de storingen veroorzaakt en dat ik rechtstreeks moet verbinden met mijn router. Zo gezegd zo gedaan. Maar dit blijkt de storing niet te verhelpen. Daarna heb ik een nieuwe router / modem gekregen. Dit verhield het probleem niet.
De modem die ik nu heb is de Genexis platinum-7840.

De problemen doen zich voor op de volgende systemen waar ik op heb getest:
- Huawei P smart
- Oppo a9 2020 (2.4ghz en 5ghz)
- Oppo a5 2020
- Macbook pro 2013 (lan en wifi)
- Macbook pro 2020 (wifi)
- network kaart AsRock b450 pro (moederbord 1gb netwerkkaart)
- Medion Erazer P7643 i7-1000 (lan en wifi)

Alle testen zijn uitgevoerd met meerdere nieuwe kabels.

Met vriendelijke groet,
Ido
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instabiele verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Wel verbinding maar vaak kort geen internet Eigen netwerk : 2 06 mei 2020
Advertentie