obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
klacht caiway hendrik ido ambacht
Caiway Webcare
Beste 'Digitaal',

Zoals eerder aangegeven op dit forum is de 'huur' constructie nieuw en nog niet overal ingebed. Vervelend dat u dat net moest ervaren. Dit spijt mij.

Ik heb terugkoppeling ontvangen dat mijn collega u heeft gebeld en dat u akkoord bent gegaan met het jaarcontract waardoor u een HD-ontvanger binnen de 'huur' constructie ontvangt.

Ik vertrouw erop dat de situatie naar tevredenheid is opgelost en als er nog vragen zijn dan horen wij dit graag!

Met vriendelijke groet,

Harma

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 18 2013 16:13:55:

Quote

Schorpioen schreef:

Quote


In het Westland ''kocht'' je een decoder als je een extra pakket wilde. Dit was ruim voor de tijd van ''Helemaal Digitaal'' op 10-10-2010.
Het was toen een Samsung 9401r voor 50,- borg/huur. (en nodige smardcards) Een jaartje later tot aan NU als omgezet wordt naar digitaal of je een extra pakket besteld dan krijg je *blop* een decoder van X met X + X + in HD xxx erbij.
.



In het Westland hoefde je voor 10-10-2010 bij "Helemaal Digitaal" helemaal geen decoder voor € 50,00 te "kopen".
Iedereen kreeg gratis de Samsung940ir.
Je hoefde hiervoor alleen maar € 10,00 verzendkosten te betalen.
Je had dan wel een standaard pakket. Voor de extra's moest je een andere abonnement afsluiten en kreeg je een smartcard om de extra zenders ook te kunnen bekijken.

Met de Samsung 940ir kun je echter alleen maar 1 kanaal tegelijkertijd kijken en opnemen.
Gaat de Samsung echter kapot, zelf meegemaakt dat hij is uitgebrand, mag je als je van de CaiWay diensten gebruik wil blijven maken een nieuwe decoder kopen.
Ze ruilen hem bij defect niet gratis om voor een andere.
Wel abonnementen verkopen, maar niet de spullen leveren om van je abonnement gebruik te kunnen maken.
Dat is het grote voordeel als je het alleenrecht hebt.

Heb toen zelf maar via een andere leverancier eem Humax decoder gekocht.


Beste 'Schorpioen',

De door jou omschreven situatie was inderdaad altijd zoals het was.

Caiway zet stappen om haar dienstverlening te verbeteren. Dit is één van die stappen. Indien je ontvanger nu defect gaat kan je bij Caiway een nieuwe HD ontvanger vragen. Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan.

Ik weet niet welk abonnement je nu hebt, maar mocht je ervan gebruik willen maken dan horen wij dit graag.

Je kan altijd een PB sturen met je adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

Harma
Gewijzigd door Caiway Webcare op 18 maart 2013, 16:13
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
digitaal
Zoals iedereen nu kan zien.

(Harma corigeer mij als ik iets niet goed uitleg)


Ik heb vandaag kontakt gehad met een medewerker van Caiway.
Zij hebben mij netjes teruggebeld zoals afgesproken en ik ben de eerste die gebruik mag maken van de nieuwe regeling.
Dus het gaat door, en het klopt echt.
Wel is mij verteld dat Caiway i.v.m. de overgangs regeling, nog ongeveer een maand nodig heeft alles te kunnen realiseren.
Ik heb hier nu alle vertouwen in.

Dus het wordt tijd voor een feestje.
CheerCheerCheerCheerCheer
 
Adios
Kan ik Krimpen ook een kabel HD ontvanger "huren" zonder daarvoor te hoeven te betalen als ik een nieuw jaarcontract aanga?
 
Schorpioen

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Met de 9401 decoder kun/kon je NIET mee opnemen. Dit was de eerste versie SD basis DVB C decoders. Het bekende fenomeen bij deze decoders was/is dat de condensators bol gingen staan (lekken) en daardoor de stroomtoevoer stopte.

Indien de decoder defect ging binnen de garantie ontving je een alternatief of nieuwe.


Waar schrijf ik dat je met de Samsung 940ir decoder kan opnemen?
Ik schrijf dat je met deze decoder maar 1 kanaal tegelijkertijd kan kijken en opnemen.
Decoder zit voor de DVD recorder en aangezien het signaal door de DVD recorder gaat kun je niet het ene programma opnemen en een ander gelijktijdig kijken


Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste 'Schorpioen',

De door jou omschreven situatie was inderdaad altijd zoals het was.

Caiway zet stappen om haar dienstverlening te verbeteren. Dit is één van die stappen. Indien je ontvanger nu defect gaat kan je bij Caiway een nieuwe HD ontvanger vragen. Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan.

Ik weet niet welk abonnement je nu hebt, maar mocht je ervan gebruik willen maken dan horen wij dit graag.

Je kan altijd een PB sturen met je adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

Harma


Beste Harma,

Jammer dat het nu ineens wel kan en dat je dan een nieuw jaarcontract moet aangaan.
Je hebt de decoder nu eenmaal nodig om van het abonnement gebruik te kunnen maken.

Als de modem van mijn internet provider kapot gaat krijg ik zonder kosten of wat dan ook binnen 24 uur gratis een nieuwe modem.
Ongeacht hoelang mijn contract nog loopt.

Stel dat ik een nieuwe decoder vraag en mijn jaarcontract zou verlengen.
Kan ik deze decoder straks ook gebruiken om tv via glasvezel te kijken of moet ik dan weer een nieuwe kopen?
Ze zijn nu druk bezig om glasvezel kabels neer te leggen maar hoe gaat dat straks verder?
Kan ik mijn huidige tv blijven gebruiken of moeten daar ook weer aanpassingen aangedaan worden?
De informatie hierover is heel erg karig en wat ik heb gelezen veranderd er ook telkens weer het een en ander.
Ik weet nog niet wat er verder gaat gebeuren of wat de huidige mogelijkheden zijn.
Gewijzigd door Schorpioen op 19 maart 2013, 00:01
 
Caiway Webcare

Quote

Schorpioen schreef:
Kan ik mijn huidige tv blijven gebruiken of moeten daar ook weer aanpassingen aangedaan worden?
De informatie hierover is heel erg karig en wat ik heb gelezen veranderd er ook telkens weer het een en ander.
Ik weet nog niet wat er verder gaat gebeuren of wat de huidige mogelijkheden zijn.


De TV kunt u blijven gebruiken.
Indien u een glasvezelabonnement bij Caiway heeft kunt op 2 manieren TV kijken.
Dit kan zowel via het bestaande coax met TV als met de nieuwe setupbox van Entone.
Hiervoor dient er een UTP-kabel vanaf het modem naar de TV toe te lopen.
Zie ook [url="www.ikgavoorglas.nl/site/nl/klantenservice/handleidingen"]deze link[/url].

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Schorpioen

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Schorpioen schreef:
Kan ik mijn huidige tv blijven gebruiken of moeten daar ook weer aanpassingen aangedaan worden?
De informatie hierover is heel erg karig en wat ik heb gelezen veranderd er ook telkens weer het een en ander.
Ik weet nog niet wat er verder gaat gebeuren of wat de huidige mogelijkheden zijn.


De TV kunt u blijven gebruiken.
Indien u een glasvezelabonnement bij Caiway heeft kunt op 2 manieren TV kijken.
Dit kan zowel via het bestaande coax met TV als met de nieuwe setupbox van Entone.
Hiervoor dient er een UTP-kabel vanaf het modem naar de TV toe te lopen.
Zie ook [url="www.ikgavoorglas.nl/site/nl/klantenservice/handleidingen"]deze link[/url].

Thijs


Toch te hopen dat het glasvezel beter gaat werken dan de link. Krijg de melding: Verbindingsproblemen. Pagina kan niet worden gevonden.
 
maanmist
Heldere uitleg optimizer, stuk duidelijker.
Vanmiddag hebben ze bij mij in Honselersdijk de aansluiting gemaakt, zal dus nog wel ff duren voordat wij aan de beurt zijn.
Maar die aansluiting is dus verzegeld en er zijn twee plugjes ingezet zoals het hoort. Maar vraag me af of ik te zijner tijd een kant en klare aansluiting krijg die ik dus zo in de aansluiting kan prikken of moet ik zelf gaan sleutelen?
 
digitaal
WinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWink

Hallo allemaal.

Ik wilde bij deze iedereen graag bedanken voor zijn inzet en het meedenken voor voor een nette oplossing voor H.I.A.
Dit is in mijn ogen bereikt en we kunnen nu binnenkort gaan genieten van 21 HD zenders.
Ook Caiway bedankt want eerlijk is eerlijk er mag ook wel eens bedankt worden als er iets moois uitgekomen is.


Allemaal de groetjes en veel kijk plezier.

Bye-happyBye-happyBye-happyBye-happyBye-happyBye-happyBye-happyBye-happyBye-happy
 
maanmist
Ok, die plug is dus kant en klaar? Ik hoef het niet zelf in elkaar te zetten? Monteur vertelde al dat die loze plug eruit moest worden gehaald maar hij wist niet te vertellen of de plug die bij het pakket zit kant en klaar is. Was/is voor mij het belangrijkste de rest zal wel lukken, anders weet ik je te vinden. Smile
PS, modem kan toch ook gewoon op een plank gezet of gelegd worden neem ik aan.
In ieder geval bedankt voor de info.
 
maanmist
Helemaal top de info die je hebt gegeven. Bedankt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht caiway hendrik ido ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie