obey-robots.txt
23 Mei 2017, 12:49
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 84% [31 stemmen]
84% [31 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 16% [6 stemmen]
16% [6 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken

Datum en tijd verspringen

Hermansen
Ben in het bezit van een Panasonic Dec telefoonset Type: KX-TG7220NL.
Sinds december ben ik aangesloten op glasvezelmodem verspringt de tijd en datum
bij binnen komst van een gesprek, waardoor het niet meer mogelijk is te zien
wanneer iemand heeft gebeld wat ik als zeer hindelijk ervaar.
Jaren lang via de kabel geen last hiervan gehad en heb dan ook direct een
klacht hiervan kenbaar gemaakt aan Caiway via helpdesk waar in gezegd dat dit niet
mogelijk was via glasvezel om dat er geen puls over zou lopen waardoor dit veroorzaakt
zou kunnen worden, en het advies luiden dit ergens anders uit te proberen via kabel in de
oude situatie, en wat blijkt dat die niet meer van datum is gegaan.
Heb weer gebeld met helpdesk en daar werd wel degelijk toegegeven dat er een puls over
zou lopen waar door dit veroorzaakt word, en mij toegezegd dit met andere collega's te zullen
overleggen en mij daarvan op de hoogte te brengen, maar voor als nog niets mogen vernemen.
Wie hebben deze klachten ook gehad, en wil zijn ervaring met mij delen.
 
Hermansen
Heb je dit al gecommuniceerd met caiway, en wat was hun reactie!
 
Adios
Als Caiway een bepaalde puls doorgeeft die dit veroorzaakt, waarom geeft Caiway die puls dan door?

Wat voor puls is dat en wat is de oorspronkelijke functie daarvan?
 
Caiway Webcare
Het probleem wordt veroorzaakt door data die wordt meegestuurd met een inkomende oproep. Dit is inmiddels bekend en wordt met een update voor het Genixis modem verholpen. Naar verwachting zal deze update volgende week volgen.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
Hermansen
Nou ben reuze benieuwd of het zo snel wordt opgelost!!
Is het mogelijk dat dit kenbaar wordt gemaakt als de
update voorhanden is?
 
Caiway Webcare
Hermansen schreef:

Nou ben reuze benieuwd of het zo snel wordt opgelost!!
Is het mogelijk dat dit kenbaar wordt gemaakt als de
update voorhanden is?


Uiteraard, deze update zal aanstaande vrijdag live staan. Mogelijk zal daarvoor wel je Genixis opnieuw gestart moeten worden.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
Tonv58
De tijd op mijn telefoon staat spontaan op de juiste tijd! Dus nu al, op 17-01.
Is het probleem nu structureel opgelost, moet ik nog iets resetten of opnieuw opstarten of zo?
 
Hermansen
Geweldig alles weer als vanouds, geweldig.
 
Tonv58
Mooi. Dit weekend geen piketdienst, dus dan moeten we vannacht maar een uurtje of wat offline.
 
musiclover
Ik heb van de week een set dect telefoons van het merk Profoon PDX-7930 gekocht en kamp sindsdien met hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven. Het lijkt hierboven dat het in januari al was opgelost, maar ik heb er nu nog steeds last van. De klantenservice van Caiway stuurde mij doodleuk het volgende mailtje:
--------------------------------
Helaas ondersteunt Caiway niet externe apparatuur, omdat wij deze producten niet in het assortiment hebben.

Bij deze verwijzen wij u toch naar de leverancier van het product.
---------------------------------

Wie weet een oplossing????????

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 17 juni 2013, 12:58:41:
musiclover schreef:

Ik heb van de week een set dect telefoons van het merk Profoon PDX-7930 gekocht en kamp sindsdien met hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven. Het lijkt hierboven dat het in januari al was opgelost, maar ik heb er nu nog steeds last van. De klantenservice van Caiway stuurde mij doodleuk het volgende mailtje:
--------------------------------
Helaas ondersteunt Caiway niet externe apparatuur, omdat wij deze producten niet in het assortiment hebben.

Bij deze verwijzen wij u toch naar de leverancier van het product.
---------------------------------

Wie weet een oplossing????????


Het probleem is opgelost. Bij de basis-instellingen van de telefoon is een menu-item dat flashtijd heet. Dit item heeft 3 instellingen. normale-, korte- en lange puls. Ingesteld op lange puls doet het probleem zich niet meer voor. Jammer dat Caiway geen hulp geeft om deze problemen op te lossen. Zij zijn toch degene die deze puls meesturen. Maar er is geen enkele documentatie hierover bij Caiway beschikbaar en dan reageren ze ook nog eens zoals hierboven aangegeven.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 17 juni 2013, 15:48:25:
Jammer genoeg was ik wat voorbarig in mijn vorige bericht. Het is bij een aantal gesprekken goed gegaan, maar nu is het weer hommeles. Weer hetzelfde probleem als voorheen, ondanks de instelling van de lange puls.
Wie weet een betere oplossing?
Gewijzigd door musiclover op 17 juni 2013, 15:48
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Datum en tijd verspringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FoxSports niet actief op afgesproken datum Abonnementen 10 01 augustus 2015, 18:03
datum verspringt Humax 5050c Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 1 19 oktober 2013, 12:17
Tijd staat niet goed in Airties CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 10 02 april 2013, 15:45
Het is tijd voor snelheids verhoging. Klacht over Caiway 7 29 januari 2013, 12:59
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ebr66< 5 mins
| vossoft02:24:07
| flipje03:27:11
| arievree05:00:21
| Highway05:38:40
| Tarafundamatique11:48:10
| 2fast4u13:23:03
| Bordewolf14:20:23
| Sokje15:10:38
| Dazzling15:58:10
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 april 2017, 17:44
is er weer een storing met E-Mail???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock