obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?
Adios
Gebeurt dat kostenloos, de vervanging van Cat 5 door Cat 6?
Bij mij is ook door Schuring Cat 5 aangelegd.

Overal heeft Schuring in Krimpen Cat 5 gebruikt bij de aanleg.
 
Adios
Kijk, jij kan er niks aan doen, maar het is toch van de gekke dat je gratis installatie krijgt van Caiway en CIF en dat dit na twee jaar al niet meer bruikbaar is. Dan is die gratis installatie dus gewoon nep, want je moet toch overnieuw bekabelen.

Ik neem aan dat de managers die deze wijze kortzichtige beslissingen hebben genomen met dikke bonussen al vertrokken zijn?

De consument betaalt het gelag
 
cawul
@optimizer

Dank.

Jammer dat de USB niet geconfigureerd is.
a ) Ik heb geen USB op mijn tv
b ) wanneer je gebruik maakt van USB op TV kan je de programma's niet bewerken (b.v. reclame, of het deel dat aan het begin of einde teveel opgenomen is, verwijderen.

het wordt, voor zover ik begrepen heb van mensen die er veeel meer verstand van hebben, in allerlei exotische bestandsformaten weggeschreven waar praktisch gesproken geen enkele editor iets mee aankan.

=
 
Speedy_B

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Speedy_B schreef:

Een ander probleem met de Entone is dat opnamen verdwijnen als de stoom van het apparaat wordt gehaald. Toch vreemd dat je 2 weken aan opgenomen propramma's 'kwijt' bent.


Beste Speedy_B,

Hartelijk dank voor je melding. Ik ben het nagegaan. Wanneer je de stroom van de Entone afhaald blijft de harde schijf gevuld met opnames.

Je melding zou niet moeten kunnen. Ik wil je vragen of je het kan testen? Daar ontvangen we graag terugkoppeling van. Dat mag via dit forum of per e-mail naar webcare@caiway.nl. Belangrijk is dat je bij terugkoppeling je adresgegevens vermeldt.

Met vriendelijke groet,

Harma


Ik zal van de week eens testen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 17 2013 13:36:04:
Nog eentje waar mogelijk ook andere mensen last van hebben:

Als je bijvoorbeeld een dagelijkse serie opneemt (the big bang theory) En je kijkt op dinsdag de aflevering van maandag terwijl de aflevering van dinsdag aan het opnemen is dan kun je de aflevering van dinsdag nooit meer starten. Je zou verwachten dat deze series unieke id's zouden hebben.
Gewijzigd door Speedy_B op 17 februari 2013, 13:36
 
Adios
Hoezo nooit meer starten? Wat bedoel je precies ?

Kan je van 1 serie maar 1 aflevering opnemen en bekijken?
 
Speedy_B

Quote

4K schreef:

Hoezo nooit meer starten? Wat bedoel je precies ?

Kan je van 1 serie maar 1 aflevering opnemen en bekijken?


De opname van dinsdag (als wij de opname van maandag aan het kijken zijn) neem hij wel op. Hij staat ook in de lijst met opname. Maar deze opname kan je niet starten. Als je dat probeert slaat de entone vast en moet je:
A wachten tot hij weer vrij komt.
B Stroom eraf en hopen dat je alle opnames nog hebt (nu 2 keer fout gegaan)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 20 2013 20:14:48:
Ik heb het getest en het zit toch wat anders in elkaar waardoor de eerste conclusie te snel getrokken was.

Situatie: Je stel op zondag alle programma's in die je wilt opnemen.

Nu woensdag avond wilde wat programma's gaan kijken. Op het moment dat we de entone aan willen zetten blijft het rode lampje knipperen terwijl hij eigenlijk blauw zou moeten worden. Als je dan de stroom eraf haalt en hem wel aan krijgt heeft hij de afgelopen dagen niks opgenomen. Dus waarschijnlijk gaat er iets fout bij het eerste programma wat hij moet opnemen waardoor hij vast slaat / in soort van slaapstand gaan en dan voor de rest niks meer op neemt.

Ik ga voortaan weer gewoon met de TV opnemen en laat de Entone voor wat het is:

* Voor TV kijken kan ik beter de tuner gebruiken in de tv die is sneller en het beeld lijkt beter te zijn
Voor Opnemen nu dus ook de tv gebrui*ken om dat de entone op regelmatige basis geplande uitzendingen niet opneemt
Uitzending gemist werkt ook nog niet dus daar missen we niks aan
Gewijzigd door Speedy_B op 20 februari 2013, 20:14
 
Adios
Wat een blamage voor Caiway zeg!
Hoe kan je in vredesnaam zulke baggerboxen uitleveren aan je klanten?

Dit is echt te erg voor woorden. De basisfunctie van een PVR is dat je programma's kan opnemen en programmeren.

Ik ben sprakenloos...
 
Murgen
Het wordt steeds vreemder. Onze Entone lijkt nu stabiel (hij werkt i.i.g. nog steeds) maar nu lees ik dit op het forum van Caiway zelf:

Sinds enige weken over op glas, een aantal opnames gedaan via de PVR.
Na deze opnames bekeken te hebben heb ik deze opnames verwijderd, zonder foutmeldingen. Het vreemde is nu dat de ruimte om opnames op te slaan niet wordt vrijgegeven. Hierdoor kunnen geen nieuwe opnames gestarten worden.

Enig idee hoe dit opgelost kan worden?


20/02/2013 16:34:55 Onderwerp: Antw:Entone - opnamen wissen
Webcare

Geachte heer of mevrouw,

Het spijt ons dat u deze storing ervaart. Het is een bekende issue. Caiway kan via een (technische) opdracht de harde schrijf formatteren. U bent dan ook alle andere opnames kwijt. Indien u van deze optie gebruik wilt maken kunt u dit via dit forum aangeven.


M.a.w. ... de PRV geeft zijn HD-ruimte niet vrij? Jesses!
 
Adios
Wat een belachelijke oplossing is dit nu weer! Wis alles maar eventjes...
 
Murgen
Tja ... wie glasvezel wil weet dat ie in de voorhoede zit ... maar alles beter dan de glasvezel klanten van KPN die op koper blijken te zitten. Secret
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie