obey-robots.txt
22 Juli 2018, 23:57
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 85% [41 stemmen]
85% [41 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 15% [7 stemmen]
15% [7 stemmen]

Stemmen: 48
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Nieuw Internet Abbonement, Internet valt elk uur ongeveer weg.

Marctraider
Hallo,

Reeds heb ik Caiway basis internet genomen 8Mbit en bij Rekam de kabel verbinding geactiveerd.
Het probleem wat ik heb is dat elk uur, of 2 uur, het internet even zeer langzaam gaat, bijna zo goed als verbroken. Bijna geen activiteit meer tussen Modem (Internet) en computer. Duurt zeker wel een 3 tot 10~ minuten voordat de verbinding zich weer langzaam aan hersteld.

Ik dacht eerst dat het aan mijn Router lag, maar die ligt er ondertussen al onderuit. Zovel op mijn laptop als op PC gebeurd deze storing.

Ik heb de modem direct met de bijgeleverde Coax kabel aangesloten in de meterkast (Zonder splitter, want ik heb geen interesse om TV te ontvangen van rekam. En vervolgens de modem met een UTP kabel aan mijn PC gehangen.

Het rare is, in de tijd dat ik geen probleem ondervind is mijn connectie zeer stabiel. Ik haal ruim de 8MBit/s en ook de juiste upload snelheid. Mijn latency naar andere servers in nederland is ook zo'n 10ms en ik ondervind nergens problemen mee totdat dit probleem zich eens in het uur of paar uur afspeeld.

Iemand een idee?

Adios
Ja, bel de REKAM !!!!

gertbono
De Klantenservice bellen en je klachten voorleggen.

Marctraider
Gedaan,

Werdt netjes geholpen en gelijk de meeste factoren uitgesloten.

Smile

Adios
Is het probleem al verholpen ?

Marctraider
Um, nee nog niet. Maar ik heb er vandaag wel minder last van. Geen idee het kan nog komen...

Ze zouden de connectie monitoren en kijken of er fluctuaties of een zwak signaal zich voordoet..

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Internet Abbonement, Internet valt elk uur ongeveer weg.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 7 21 juli 2018, 11:14
Powerlineadapter voor zowel tv als internet CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 4 18 maart 2018, 11:06
TP-Link AC1750 router problemen met internet acces maar na router reboot weer even ok Eigen netwerk 9 16 oktober 2017, 21:10
DAB+ versus Internet streamen Algemeen 7 06 oktober 2017, 12:26
Geen internet / telefonie 2807MA Storing 2 03 mei 2017, 17:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway01:38:20
| Nerotje03:42:06
| arievree03:52:33
| Bordewolf04:36:30
| flipje05:03:14
| deboerenschuur05:07:34
| Jaco Hage06:42:21
| Rico68Lang09:45:28
| BeertjeBas10:18:11
| Migow10:22:49
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...