obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Wat is er met internet??
Caiway Webcare

Quote

zoef40 schreef:

Mooi verhaal maar ik accepteer je zoethoudertje niet. Jullie "marge" staat nergens beschreven in de voorwaarden en heeft dus geen juridische grond. Laat maar zien! Ik heb duidelijk aangegeven dat de pingtijden zó erbarmelijk slecht zijn tot aan 100% packetloss toe dat 10% van de tijd ik NIET fatsoenlijk kan internetten, en dat noem jij beschikbaar. Een auto zonder banden is ook beschikbaar, maar dan rijd hij geen meter. Ook hier geld: als jullie dat anders zien dan wil ik de monitoring rapporten wel eens zien. Die heb je niet. Conclusie: jullie hebben hier een capaciteitsprobleem en ja dát was ons beiden bekend. Dat dat al bijna 2 verdomde jaren duurt is dan zogezegd een geaccepteerde marge en ronduit schandalig.....flikker toch op. Dit is zeker nog niet voorbij, dan ken je mij nog niet...


Dit forum gaan we niet gebruiken als strijdveld, we zullen er dan ook niet verder op in gaan.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
ThaOdie
Twee weken geleden was een ook al een monteur gekomen die heeft alleen de wantstopcontact vervangen en je ziet het probleem is er nog steeds (buiten kantooruren rara....)
 
maanmist
Mijn ervaring in het verleden is dat Caiway wel degelijk met klachten aan de slag gaat. Als ik weleens bel om een storing te melden geef ik altijd direct aan dat ik alles, rechtstreeks in de wanddoos etc, al gedaan heb, scheelt weer. Wordt altijd keurig geholpen. Wat internetuitval betreft ben ik er bij mij thuis achter gekomen dat het (meestal) niet bij Caiway zit maar dat het ligt aan eigen kabels of een applicatie wat stoort. Hier was het Photoshop ( bij de dochter boven) wat weleens hikte op het netwerk.
Maar laat het duidelijk zijn dat jullie wel degelijk een ander probleem kunnen hebben hoor. Maar hier lelijk doen heeft ook geen zin want ik denk dat dit niet eens een officieel Caiway kanaal is. Twitter is de kortste en snelste manier voor klachten @Caiwayklachten
 
Caiway Webcare

Quote

mzijderhand schreef:

zoef40,

dat internet regelmatig niet werkt dat is normaal bij Caiway, als je bel naar de helpdesk dan wordt je als beginner behandeld (Als telecom expert weet je dus niets). als je via dit forum het meld dan krijg je meestal binnen een geaccepteerde termijn antwoord(met dank aan Bert). Maar de problemen gaan niet verderdan de 1e cq 2e lijns support, als je een mail stuur naar de directie dan hoor je nooit te nimmer iets.
Heb sinds 22 07 2012 veelvuldige storing maar meldhet niet meer, zodra mijn abo afloopt neem ik alleen nog maar televisie van ze en de rest gaat naar een betrouwbare parij. Ik heb nu al twee jaar geduld gehadmaar het is nu op.


Allereerst een simpele maar volgens mij nodige mededeling.

Het is NIET normaal dat een internetverbinding uitvalt, niet voor onze klanten en ook niet voor onze storingsdienst. Wanneer zoiets aan de hand is doen we er alles aan die problemen op te lossen.

In jouw situatie hebben we helaas te maken met een ongewoon aantal wijkstoringen. Ik zal hier een case van maken en aankaarten bij de netwerkbeheerder in je regio. In de maand juli zijn tot dusver 3 storingen bekend.

Voor zover we kunnen nagaan hebben we geen openstaande E-mails van je staan, heb je daar een bevestigingsmail van ontvangen?

@ThaOdie als je nu nog steeds problemen met je verbinding ondervind ontvang ik graag per privébericht of E-mail je klant of adresgegevens zodat ik hiermee aan de slag kan. Edit - gegevens al binnen. Kom daar later op terug.

@maanmist @caiwayklachten is geen Twitteraccount van Caiway, volgens mij was dat ooit iemand die klachten gericht aan Caiway verzamelde. Via @Caiway zijn we actief op Twitter. Ook zijn we op Facebook te vinden overigens.

Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 25 juli 2012, 08:47
Caiway Webcare Team
 
maanmist
Waarvan akte Bert. Helder antwoord.
 
Caiway Webcare

Quote

ThaOdie schreef:

Twee weken geleden was een ook al een monteur gekomen die heeft alleen de wantstopcontact vervangen en je ziet het probleem is er nog steeds (buiten kantooruren rara....)


Bedankt nog voor je adresgegevens per PB.

Je modem vertoont momenteel geen storingen meer, wel zie ik wat haperingen richting je router.

We gaan in ieder geval je modem actief monitoren voor de komende vijf dagen om vast te stellen wat hij in de avond doet.

Aan het einde van deze meting komen we er op terug.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is er met internet??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met verbinding tussen 2 caiway internet aansluitingen Eigen netwerk : 28 15 sep 2019
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 17 19 jan 2019
Caiway internet geen tv meer Digitale radio en televisie, tips & truuks : 4 17 jan 2019
Traag internet - na 1,5 jaar geen oplossing Storing : 8 17 nov 2018
Powerlineadapter voor zowel tv als internet CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 4 18 mrt 2018