obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wat is er met internet??
ThaOdie
Pagina's worden niet geladen of maar voor de helft, duurt soms minuten voordat er verbinding komt. En een enorm hoge ping bij het tracen naar DNS. TV kan ik wel gewoon kijken zonder storing... Frown
ThaOdie voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Adios
Zit je op de coax of glasvezel ?
 
ThaOdie
Ik zit nog steeds op coax.. glas schieten ze echt niet mee op hier..
 
gertbono
De pagina's laden hier ook heel traag. De verbinding schommelt heel erg gisteren en vandaag in Gouda.
 
zoef40

Quote

ThaOdie schreef:

Pagina's worden niet geladen of maar voor de helft, duurt soms minuten voordat er verbinding komt. En een enorm hoge ping bij het tracen naar DNS. TV kan ik wel gewoon kijken zonder storing... Frown


Hier in IJsselstein is het ook wéér bagger. Wat een amateuristische kuttent. Bij mij is dat al 2 jaar zo. Je kan in je recht staan maar je recht krijgen dat is heel wat anders...
zoef40 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Caiway Webcare

Quote

ThaOdie schreef:

Pagina's worden niet geladen of maar voor de helft, duurt soms minuten voordat er verbinding komt. En een enorm hoge ping bij het tracen naar DNS. TV kan ik wel gewoon kijken zonder storing... Frown


Had ik je al via Twitter beantwoord of was dat iemand anders?

@gertbono

Zou je ons kunnen aangeven om welk adres het gaat, mag per privebericht of eventueel webcare@caiway.nl

@zoef40

Helaas is daar momenteel (nog) niet veel aan te doen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
zoef40

Quote

@zoef40

Helaas is daar momenteel (nog) niet veel aan te doen.

Bert Vellekoop


Bert,

Ik geloof nog steeds dat je de beste bedoelingen hebt, maar waar het mij om gaat is dat dit al 2 jaar zo is en dat ik op geen enkele wijze wordt gecompenseerd voor de 10% van de tijd dat ik er last van heb (lees: s'avonds en in het weekend).
Het kan niet zo zijn dat ik ergens 100% voor betaal en daarvoor maar 90% geleverd krijg. Dat is net zoiets als een auto afleveren die 10% van de tijd niet kan rijden om maar eens een metafoor te gebruiken. Dat zou jij ook niet accepteren....toch? En ik zie die 10% regel ook nergens terug in de algemene voorwaarden als zijnde acceptabele norm voor een werkende verbinding.
En dáár zit mijn pijnpunt.
Begrijp me goed: ik zie liever dat het wordt opgelost dan dat ik hier mijn gelijk probeer te halen. Maar ik voel me zo onbegrepen en niet gehoord, dat is gewoon frustrerend en brengt mij tot harde uitspraken richting de organisatie Caiway B.V.
Wat dat betreft moeten ze goed leren begrijpen dat de klanten hun brood zijn. Als ik dit soort dingen zou flikken op mijn werk dan kon ik gewoon een andere baan gaan zoeken...en dat is geen grap.
Dus vooral dit doorcommuniceren naar het hogere kader (MT?), en laat ze maar eens contact met mij opnemen.
 
ThaOdie
@caiway

Dat was iemand anders. Het schijnt nu redelijk te gaan met 32 ms als top en 24 ms gemiddeld. wel raar dat het altijd in het weekend is.
 
Caiway Webcare

Quote

zoef40 schreef:

Quote

@zoef40

Helaas is daar momenteel (nog) niet veel aan te doen.

Bert Vellekoop


Bert,

Ik geloof nog steeds dat je de beste bedoelingen hebt, maar waar het mij om gaat is dat dit al 2 jaar zo is en dat ik op geen enkele wijze wordt gecompenseerd voor de 10% van de tijd dat ik er last van heb (lees: s'avonds en in het weekend).
Het kan niet zo zijn dat ik ergens 100% voor betaal en daarvoor maar 90% geleverd krijg. Dat is net zoiets als een auto afleveren die 10% van de tijd niet kan rijden om maar eens een metafoor te gebruiken. Dat zou jij ook niet accepteren....toch? En ik zie die 10% regel ook nergens terug in de algemene voorwaarden als zijnde acceptabele norm voor een werkende verbinding.
En dáár zit mijn pijnpunt.
Begrijp me goed: ik zie liever dat het wordt opgelost dan dat ik hier mijn gelijk probeer te halen. Maar ik voel me zo onbegrepen en niet gehoord, dat is gewoon frustrerend en brengt mij tot harde uitspraken richting de organisatie Caiway B.V.
Wat dat betreft moeten ze goed leren begrijpen dat de klanten hun brood zijn. Als ik dit soort dingen zou flikken op mijn werk dan kon ik gewoon een andere baan gaan zoeken...en dat is geen grap.
Dus vooral dit doorcommuniceren naar het hogere kader (MT?), en laat ze maar eens contact met mij opnemen.


Ik ga in deze niet te uitgebreid in op de case, hebben we in het verleden gedaan. De uitkomst is bij ons beiden bekend.

Echter roepen dat 10% van de tijd je internetverbinding niet werkt klopt niet, je verbinding is ook in de avonduren beschikbaar maar kan tijdens piekmomenten slechter presteren.

Dat laatste is een geaccepteerde marge die bij Caiway wordt toegelaten, dus in deze nogmaals en concluderend is er niets voor je te doen.

@ThaOdie

Heb je het volledige adres voor ons zodat we dit verder in onderzoek kunnen nemen?

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
zoef40

Quote


Ik ga in deze niet te uitgebreid in op de case, hebben we in het verleden gedaan. De uitkomst is bij ons beiden bekend.

Echter roepen dat 10% van de tijd je internetverbinding niet werkt klopt niet, je verbinding is ook in de avonduren beschikbaar maar kan tijdens piekmomenten slechter presteren.

Dat laatste is een geaccepteerde marge die bij Caiway wordt toegelaten, dus in deze nogmaals en concluderend is er niets voor je te doen.



Mooi verhaal maar ik accepteer je zoethoudertje niet. Jullie "marge" staat nergens beschreven in de voorwaarden en heeft dus geen juridische grond. Laat maar zien! Ik heb duidelijk aangegeven dat de pingtijden zó erbarmelijk slecht zijn tot aan 100% packetloss toe dat 10% van de tijd ik NIET fatsoenlijk kan internetten, en dat noem jij beschikbaar. Een auto zonder banden is ook beschikbaar, maar dan rijd hij geen meter. Ook hier geld: als jullie dat anders zien dan wil ik de monitoring rapporten wel eens zien. Die heb je niet. Conclusie: jullie hebben hier een capaciteitsprobleem en ja dát was ons beiden bekend. Dat dat al bijna 2 verdomde jaren duurt is dan zogezegd een geaccepteerde marge en ronduit schandalig.....flikker toch op. Dit is zeker nog niet voorbij, dan ken je mij nog niet...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is er met internet??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie