obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Dagelijks wegvallen internet en telefonie
drau
De laatste 2 dagen lijkt hij het bij mij weer redelijk te doen tot nu toe...
 
Hempie
Goeden,
De laatste week is het weer eens raak. Af en aan met die verbinding en telefoon. Stekkers eruit, er weer in, maakt niets uit, de verbinding doet wat ie wil. Ik laat m er tegenwoordig gewoon in en vijf minuten later doet ie t weer. Vervelend als je aan het gamen ben, of online formulieren in moet vullen... Vervelend is zacht uitgedrukt. Hoe kan dit nu toch iedere keer? Wat zijn dat dan voor storingen?
 
Caiway Webcare

Quote

Hempie schreef:

Goeden,
De laatste week is het weer eens raak. Af en aan met die verbinding en telefoon. Stekkers eruit, er weer in, maakt niets uit, de verbinding doet wat ie wil. Ik laat m er tegenwoordig gewoon in en vijf minuten later doet ie t weer. Vervelend als je aan het gamen ben, of online formulieren in moet vullen... Vervelend is zacht uitgedrukt. Hoe kan dit nu toch iedere keer? Wat zijn dat dan voor storingen?


Beste Hempie,

We willen graag je melding onderzoeken. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? We kunnen dan je verbinding nagaan.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
Radar
Ik heb ook regelmatig last van wegvallen van het signaal (het modem staat oranje te knipperen).
Een aantal keren de helpdesk gebeld....en dan wordt er weer gevraagd om de "korte-kabel-test" uit te voeren.....terwijl je al weet dat het daar niet aan ligt......de lange ka bel is bij mij ook maar 30 cm.
Maar goed toch doe je het dan weer en na een reset werkt alles weer.
De helpdesk gaat er dan van uit dat het aan de huisbekabeling ligt want er is geen andere storing in de wijk bekend.

Na een aantal malen bellen, weet je wat het antwoord wordt....en wacht je rustig af totdat er weer signaal is of je reset de modem waarna het meestal weer in orde is.

Er is een tijdje terug een monteur langs geweest die een nieuwe wandcontactdoos geplaatst heeft en wat gerommeld heeft in de wijkkast (signaal was te sterk......?)
Ik kan niet zeggen dat het verbeterd is: nog steeds regelmatig wegvallen van signaal.
Dat duurt meestal zo'n 15-30 minuten en dan is alles weer in orde.
Bellen doe ik niet meer.

Gisteren is hier de glasvezel in huis gebracht, maar ik moet nog tot februari wachten tot de zaak in werking gesteld wordt.

Het is vervelend dat het signaal regelmatig (1x per 1-2 dagen) wegvalt (meestal in namiddag), maar het komt vanzelf weer terug.
Dat ik even geen internet heb, is niet zo'n groot probleem, ik vindt het storender dat ik dan ook geen telefoon heb.
Mede daardoor bel ik niet meer: mijn buiten-bundel-kosten van mijn mobiele telefoon gingen allemaal naar de Caiway.
 
drau
Het weekend is weer begonnen, en de internet problemen ook.

Blijkbaar raakt de boel overbelast in de weekenden of iets dergelijks?
(Gouda Goverwelle)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 31 2012 22:55:58:
68777079

Your Grade: F
Very poor. Real-time Internet application performance will suffer greatly on such a connection.


Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 31 2012 22:57:42:
68777220
Gewijzigd door drau op 31 augustus 2012, 22:57
 
Adios
Het is me toch wat me dat brakke coaxnetwerk van de Rekam :-)
 
drau
En nu op zaterdag middag lijkt hij het wel weer goed te doen:

68802384

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 02 2012 09:50:36:
68839156

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 02 2012 09:51:11:
Zondag ochtend weer niet
Gewijzigd door drau op 02 september 2012, 09:51
 
Hempie
Ik krijg via fb ook klachten over de Rekam. Waarom doet die man, hoe heet hij ook weer, ja, Herman Groote, hier niets aan???
 
Adios
Omdat een basis abonnement maar 6,75 euro kost per maand. Daar kan de Rekam nooit het netwerk goed van onderhouden en upgraden :-)

De kabeltarieven van de UPC, Caiway en Ziggo vind ik te hoog, maar Rekam zou er verstandig aan doen de kwaliteit van zijn netwerk op te vijzelen en het abonnementsgeld met twee euro te verhogen ofzo.
Ik denk dat het een hoop technische ellende scheelt voor de klant .
 
Caiway Webcare

Quote

Radar schreef:

Ik heb ook regelmatig last van wegvallen van het signaal (het modem staat oranje te knipperen).
Een aantal keren de helpdesk gebeld....en dan wordt er weer gevraagd om de "korte-kabel-test" uit te voeren.....terwijl je al weet dat het daar niet aan ligt......de lange ka bel is bij mij ook maar 30 cm.
Maar goed toch doe je het dan weer en na een reset werkt alles weer.
De helpdesk gaat er dan van uit dat het aan de huisbekabeling ligt want er is geen andere storing in de wijk bekend.

Na een aantal malen bellen, weet je wat het antwoord wordt....en wacht je rustig af totdat er weer signaal is of je reset de modem waarna het meestal weer in orde is.

Er is een tijdje terug een monteur langs geweest die een nieuwe wandcontactdoos geplaatst heeft en wat gerommeld heeft in de wijkkast (signaal was te sterk......?)
Ik kan niet zeggen dat het verbeterd is: nog steeds regelmatig wegvallen van signaal.
Dat duurt meestal zo'n 15-30 minuten en dan is alles weer in orde.
Bellen doe ik niet meer.

Gisteren is hier de glasvezel in huis gebracht, maar ik moet nog tot februari wachten tot de zaak in werking gesteld wordt.

Het is vervelend dat het signaal regelmatig (1x per 1-2 dagen) wegvalt (meestal in namiddag), maar het komt vanzelf weer terug.
Dat ik even geen internet heb, is niet zo'n groot probleem, ik vindt het storender dat ik dan ook geen telefoon heb.
Mede daardoor bel ik niet meer: mijn buiten-bundel-kosten van mijn mobiele telefoon gingen allemaal naar de Caiway.


Beste Radar,

we willen graag je melding onderzoeken.

Kan je ons via een PB je adresgegevens sturen?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks wegvallen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 20 23 jan 2020
Problemen met verbinding tussen 2 caiway internet aansluitingen Eigen netwerk : 28 15 sep 2019
Onderbreking vaste telefonie Storing : 4 13 jun 2019
Website dagelijks een uur niet bereikbaar Instellingen software : 8 19 feb 2019
Caiway internet geen tv meer Digitale radio en televisie, tips & truuks : 4 17 jan 2019