obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Storing TV - Reeuwijk
Marchidde
@Caiway

Sinds afgelopen week heb ik opeens op een groot aantal zenders last van blokvorming in het beeld en hapering van het geluid op de televisie. Signaalwaarden zijn echter ongewijzigd gebleven: minimaal 50% signaal sterkte en 100% kwaliteit. Alle decoders zijn up to date.

Problemen doen zich o.a. voor op Ned1, SBS6, Veronica:

caiwayned1

caiwaysbs6

caiwayveronica

Maar op veel andere zenders niet, o.a. Ned2 en Ned3:

caiwayned2

caiwayned3

Signaalwaarden op Ned1 met storing:

caiwaysingaal

Vandaag (25 februari) heb ik om 11:32 contact opgenomen met de helpdesk. Daar ben ik verschikkelijk lomp te word gestaan. Deze dame viel mij meermaals in de rede en wist mij te vertellen dat het aan mijn eigen apparatuur lag, ook al blijven de problemen zich voordoen als ik de coax kabel vanaf de decoder direct op de binnenkomende coax-aansluiting aansluit. Waarschijnlijk lag het aan mijn splitter zei zij... ik heb haar geprobeerd uit te leggen dat als ik hem direct aansloot op de binnenkomende kabel er dus geen splitter meer tussen zat, dit begreep zij helaas niet.

Caiway, vanwege mijn werk heb ik de technische kennis om te weten dat dit probleem zich buiten mijn deur afspeelt, en dus niet aan mijn apparatuur ligt. Omdat ik hier in huis 5 tv's aangesloten heb betaal ik al voor 2 tv abonnmenten + alle extra smartcard kosten. Ik verwacht dat ik voor alle kosten die ik maak als trouwe klant van Caiway beter en met meer respect geholpen word.

Ik hoop spoedig een passende oplossing aangeboden te krijgen.

Postcode: 2811CR
Huisnummer: 7
 
Ener
Laatste foto geeft een BER die niet gelijk is aan 0, dit geeft aan dat het inkomende signaal fouten bevat. Als je de ontvanger rechtstreeks op de AOP hebt zitten en zeker bent van de kwaliteit van de gebruikte kabel is dit een probleem binnen het CAI netwerk, ik ga er hierbij wel vanuit dat je het probleem op alle TVs hebt anders kan het ook nog aan je Humax ontvanger liggen

Ener
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing TV - Reeuwijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie