obey-robots.txt
14 December 2018, 12:17
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 87% [47 stemmen]
87% [47 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 13% [7 stemmen]
13% [7 stemmen]

Stemmen: 54
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Storing op digitale TV/radio De Lier

suzebee
Zijn wij de enigen die weken als niet maanden storingen hebben met onze digitale pakket van Caiway TV EN radio? Vandaag, voor de zoveelste keer, blijft mijn radio zender haperen en, na alles te checken, het pakket TV zenders laten alleen 'blokken' zien met haperende geluid erbij.
Mijn NAD audio systeem is al lang aan de digitale box gekoppeld gezien hij een analoog toestel is en heeft prima gewerkt... tot van ochtend.... want, misschien mede door de super slechte signalen van de CAIW, krijg ik hem helemaal niet mee aan de praat.
Wij bezitten 3 TV toestellen waarvan een een ingebouwde digitale ontvangen heeft terwijl de andere twee losse externe ontvangers hebben. Wij merken weken lang dat sommige zenders in onze pakket niet te ontvangen c.q. zien zijn en nu de radio gedeelte lijkt ook problemen te hebben.
Bellen naar de CAIW is bijna zinloos want men staat heel lang in een wachtlijst (zoals bekend!) en uiteindelijk hoort dat de digitale ontvangers moeten 'reset' zijn (dit is al tig keren gedaan CAIW!!!)
Laatst moest ik bellen over een storing op onze 1 jaar oud Loewe TV met ingebouwde ontvanger en werd bijna kwaad op de medewerker van de CAIW helpdesk toen hij suggereerde dat ik de professionele koppeling van de kabel ingang los moest maken!!..... en uiteindelijk was dit het probleem niet maar zat echter met de technische dienst van de CAIW zelf!!!
Is daar iemand die onze kunnen en willen helpen?
Uit armoe ben ik CD's via mijn PC aan het draaien!!!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 09 2011 13:11:48:
Even een update.... onze Loewe TV met ingebouwde digitale ontvanger werkt prima voor zover ik kan zien/horen en de digitale radio zenders zijn ook via een NAD tuner/receiver goed te horen, zonder storingen en haperen.
Maar......... de twee systemen met losse externe digitale ontvangers geven beiden problemen op zowel TV als radio zender. Een 'setje' heeft is gekoppeld aan een digitale TV en een radio wat maar één jaar oud is. Geen TV te zien/horen en geen radio te horen. Wel kan ik een DVD zien/horen en ook een VHS tape!!
Ziet het probleem dan in de externe digitale receivers soms???
Erg toevallig dat beiden willen niet na wens werken vandaag!!
Gewijzigd door suzebee op 09 december 2011, 13:11
 
Caiway Webcare
Omdat het een vrij lang bericht is zal ik wat gedeeltes quoten en beantwoorden.

Sue Beland schreef:

Zijn wij de enigen die weken als niet maanden storingen hebben met onze digitale pakket van Caiway TV EN radio?

In De Lier speelt op dit moment geen centrale of bekende storing, ook is er de afgelopen week geen ongewoon aantal meldingen uit deze regio binnen gekomen.


Vandaag, voor de zoveelste keer, blijft mijn radio zender haperen en, na alles te checken, het pakket TV zenders laten alleen 'blokken' zien met haperende geluid erbij.

Blokbeeld en haperingen zijn als gevolg van signaalverlies, dat verlies kan zowel binnen als buiten de woning optreden.


Mijn NAD audio systeem is al lang aan de digitale box gekoppeld gezien hij een analoog toestel is en heeft prima gewerkt... tot van ochtend.... want, misschien mede door de super slechte signalen van de CAIW, krijg ik hem helemaal niet mee aan de praat.

Welke 'super slechte signalen' signalen?


Wij bezitten 3 TV toestellen waarvan een een ingebouwde digitale ontvangen heeft terwijl de andere twee losse externe ontvangers hebben. Wij merken weken lang dat sommige zenders in onze pakket niet te ontvangen c.q. zien zijn en nu de radio gedeelte lijkt ook problemen te hebben.

Volgens mij hebben we het wederom om signaalverlies


Bellen naar de CAIW is bijna zinloos want men staat heel lang in een wachtlijst (zoals bekend!) en uiteindelijk hoort dat de digitale ontvangers moeten 'reset' zijn (dit is al tig keren gedaan CAIW!!!)

Die tijden liggen ver achter ons, de service van Caiway is de afgelopen tijd sterk verbeterd waaronder de bereikbaarheid van de helpdesk en de start van webcare.


Laatst moest ik bellen over een storing op onze 1 jaar oud Loewe TV met ingebouwde ontvanger en werd bijna kwaad op de medewerker van de CAIW helpdesk toen hij suggereerde dat ik de professionele koppeling van de kabel ingang los moest maken!!.....

De randapparatuur (of de leeftijd er van) zegt vaak weinig over de oorzaak van storingen. Vrijwel altijd zit die in de verbinding en niet de decoders/tv's


en uiteindelijk was dit het probleem niet maar zat echter met de technische dienst van de CAIW zelf!!!
Is daar iemand die onze kunnen en willen helpen?


Als je in een PB je telefoonnummer en adresgegevens wilt doorgeven helpen we je graag, bijvoorbeeld door een monteur langs te laten komen die alles naloopt en oplost voor je.

Uit armoe ben ik CD's via mijn PC aan het draaien!!!

<strong>Automatisch samengevoegd met vorige post op:</strong> december 09 2011 13:11:48:
Even een update.... onze Loewe TV met ingebouwde digitale ontvanger werkt prima voor zover ik kan zien/horen en de digitale radio zenders zijn ook via een NAD tuner/receiver goed te horen, zonder storingen en haperen.
Maar......... de twee systemen met losse externe digitale ontvangers geven beiden problemen op zowel TV als radio zender. Een 'setje' heeft is gekoppeld aan een digitale TV en een radio wat maar één jaar oud is. Geen TV te zien/horen en geen radio te horen. Wel kan ik een DVD zien/horen en ook een VHS tape!!
Ziet het probleem dan in de externe digitale receivers soms???
Erg toevallig dat beiden willen niet na wens werken vandaag!!


Hieruit kan ik opmaken dat het signaal wel goed aankomt maar niet goed op de decoders, vaak is het de apparatuur zelf niet maar de verbinding of het signaal er naartoe.

Graag bieden we gratis een monteur aan om de oorzaak van het signaalverlies te achterhalen en op te lossen.

Zou je in een PB je adresgegevens en telefoonnummer willen doorgeven om een planning hiervoor te maken of een eventueel andere oplossing te bespreken?

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
suzebee
Dank je Caiway voor jullie uitleg en aanbod om bij ons in huis e.e.a. te controleren.
Inmiddels heb ik weer radio en televisie ontvangst op de 2 TV's die werken met losse digitale ontvangers (gisteren avond al e.e.a. op de Samsung TV bekeken die een redelijke beeld gaf met alleen af en toe blokken). Echter blijkt het toch een zwak signaal gezien de beeld en geluid storingen. Maar..... hij is VEEL beter dan gisteren overdag!!

Ik had gisteren met een familie lid over onze probleem gesproken en zij suggereert dat de Loewe TV, omdat hij dichts bij de ingang van de TV/radio kabel is, juist het sterkste toestel is maar er zijn toch vrijwel wekelijks storingen op één of meerdere zenders. Het is nu zo'n gewoonte dat ik begin de hoeveelheden storingen niet meer op te tellen! Dat wij dit vervellend vinden is te begrijpen toch? Wij betalen voor een dienst die moet voldoen aan iedereens eisen!

Trouwens, onze Loewe TV met randapparatuur is door een deskundige monteur geïnstalleerd en niet door ons zelf. Hij heeft toen ook onze andere toestellen met randapparatuur gecontroleerd en heeft alles in orde gevonden. Zijn enige opmerking over de ouderdom van de randapparatuur was dat ze niet meer met pre-set zenders kunnen werken omdat de radiozenders digitaal zijn en moesten via de losse ontvanger aangekoppeld zijn. Dat is, in feite, niet echt een probleem maar alleen lastig omdat de juiste radio zender moet via de TV beeld opgezocht zijn. Bij de ene installatie kan, na een keus te hebben gemaakt, de TV toestel weer uitgezet worden maar bij de Loewe en Samsung niet... men moet een blauw beeld zien om een radiozender te beluisteren.

Na overleg met familie zijn mijn man en ik besloten deze probleem persoonlijk bij CAIW neer te leggen en erover praten in de komende maand (misschien na de feest drukte!) door een bezoek aan jullie 'winkel' in Naaldwijk te brengen.
Ik meld hier op deze forum lieve geen adres of telefoonnummer. Een planning via de CAIW in Naaldwijk kan altijd in werking gezet worden.

Trouwens, over dat signaal gesproken en onze ontvangst....... de storingen zijn erger geworden, of lijken zo, sinds een maand of twee geleden. Wij maken gebruik van de door CAIW geleverde digitale ontvangers heel wat jaren zonder probleem, wel of niet aan randapparatuur gekoppeld. Er is niet zo veel beeld/geluid storing geweest sinds de laatste 6 maanden volgens mij (ik luister vrijwel elke dag klassiek muziek via verschillende radio zenders) Wel merkten wij af en toe een probleem, ook op de Loewe TV, wanneer het weer is slecht c.q. stormen enz. en gingen hier vanuit dat de signaal van de CAIW ook hierdoor was beïnvloed. Daar kan niemand wat aan doen, of wel? Van onze dochter wonend te Almere die 2 schotels heeft i.p.v. kabel TV, horen wij niets over beeld/geluid storingen. Ik moet echt zeggen dat vandaag is de radio ontvangst waar die was een week geleden met af en toe een hapering in het geluid...... en alles wendt!!

Wij zullen werk van deze probleem maken in de komende maand en hopelijk vinden wij een juiste oplossing. In ieder geval, mijn dank voor jullie antwoord en uitleg. Ik zal hem uitprinten en meenemen naar Naaldwijk t.z.t.
Vriendelijke groet, Sue Stolze-Beland
 
Adios
Dan mag je wel opschieten want de Caiwayshop in Naaldwijk gaat dicht in 2012
 
Caiway Webcare
Natuurlijk ben je altijd welkom in een Caiway Shop maar houd er wel rekening mee dat ze daar hoofdzakelijk verkopers zijn.

De technische kennis van deze medewerkers ligt logischerwijs wat lager dan de mensen van de Helpdesk of Webcare.

Voor zover ik uit je verhaal kan halen heb je een wisselend of wegvallend kabelsignaal, uiteraard kunnen we dat oplossen.

Je gegevens hoef je niet achter te laten op het forum, je kan ook ene prive-berichtje sturen of eventueel een E-mailtje naar webcare@caiway.nl

Mocht je het in de shop willen oplossen is dat natuurlijk prima, als je onze hulp nodig hebt horen we dat graag.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing op digitale TV/radio De Lier', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing vaste telefonie Storing 41 06 december 2018, 14:44
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing 35 23 november 2018, 20:36
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden Digitale radio of televisie storing 7 19 juli 2018, 10:12
beschikbaarheid nieuwe wijk in De Lier CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 20 18 juni 2018, 08:07
Storing ditale en analoge tv Almelo Digitale radio of televisie storing 3 02 april 2018, 12:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vossoft02:43:11
| flipje14:52:56
| patrickd15:09:38
| Bordewolf17:18:55
| musiclover21:06:14
| Edith21:48:28
| Highway 1 dag
| theodoor 1 dag
| jupu1973 1 dag
| Sokje 1 dag
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 oktober 2018, 09:13
Probleem met Multiscreen App op iMac desktop vanwege nieuwe Safari versie

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.