Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
TELETEKST
|
|
ronaldo |
Geplaatst op 12 September 2020, 22:55
|
Activiteit » Breedenbroek » 7084AG » basis » genexis platinum 784 » interactief » amino Berichten: 6 Lid sinds: 12 Sep 2020 |
Waarom werkt teletekst niet, geen enkele zender ?? kan nergens een antwoord vinden, dus ben benieuwd !! |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 13 September 2020, 11:56
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Teletekst werkt op NPO1, 2 en 3. Op welke zenders zou je het nog verder willen hebben? Er zijn ook zenders die uberhaupt geen teletekst meer hebben. Ik mis teletekst voornamelijk op TV Oost HD, mijn regionale zender. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
ronaldo |
Geplaatst op 14 September 2020, 21:50
|
Activiteit » Breedenbroek » 7084AG » basis » genexis platinum 784 » interactief » amino Berichten: 6 Lid sinds: 12 Sep 2020 |
Hallo Bor, Wellicht in de tijd van de Fabeltjeskrant blijven steken. We leven momenteel in een glasvezeltijdperk, waarin van alles wordt beloofd. Ik heb GEN teletekst, op GEEN enkele zender, ik heb een knop op de afstandsbediening maar die werkt niet. Ik wil van alle TV zenders, die nog teletekst aanbieden, deze mogelijkheid. Dus ik vraag alles en heb nu NIETS Blijkbaar is er een glasvezel probleem inzake teletekst. Zou via COAX op te lossen zijn, maar daarvoor heb ik geen glas gekozen . . . . Doe er wat aan CAIWAY |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 15 September 2020, 09:47
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Hallo Bor, Wellicht in de tijd van de Fabeltjeskrant blijven steken. We leven momenteel in een glasvezeltijdperk, waarin van alles wordt beloofd. Ik heb GEN teletekst, op GEEN enkele zender, ik heb een knop op de afstandsbediening maar die werkt niet. Ik wil van alle TV zenders, die nog teletekst aanbieden, deze mogelijkheid. Dus ik vraag alles en heb nu NIETS Blijkbaar is er een glasvezel probleem inzake teletekst. Zou via COAX op te lossen zijn, maar daarvoor heb ik geen glas gekozen . . . . Doe er wat aan CAIWAY Er zit gewoon een txt-knop op je afstandsbediening. Als het niet werkt zou ik eens bellen met Caiway. Er is geen probleem met teletekst en ook niet meer met de ondertiteling inmiddels. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Roberto |
Geplaatst op 15 September 2020, 12:13
|
Activiteit » Loenen aan de Vecht » 3632 Berichten: 43 Lid sinds: 14 Dec 2012 |
Hallo Bor, Wellicht in de tijd van de Fabeltjeskrant blijven steken. We leven momenteel in een glasvezeltijdperk, waarin van alles wordt beloofd. Ik heb GEN teletekst, op GEEN enkele zender, ik heb een knop op de afstandsbediening maar die werkt niet. Ik wil van alle TV zenders, die nog teletekst aanbieden, deze mogelijkheid. https://www.caiway.nl/klantenservice/...no-aria-7x Geen teletekst, kon je weten want dit staat al 1,5 jaar op hun website. Zie onderaan pagina bij veel gestelde vragen |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 15 September 2020, 15:49
|
Hallo Bor, Wellicht in de tijd van de Fabeltjeskrant blijven steken. We leven momenteel in een glasvezeltijdperk, waarin van alles wordt beloofd. Ik heb GEN teletekst, op GEEN enkele zender, ik heb een knop op de afstandsbediening maar die werkt niet. Ik wil van alle TV zenders, die nog teletekst aanbieden, deze mogelijkheid. https://www.caiway.nl/klantenservice/...no-aria-7x Geen teletekst, kon je weten want dit staat al 1,5 jaar op hun website. Zie onderaan pagina bij veel gestelde vragen Dat is al maanden geleden opgelost. De website van Caiway interesseert me niet meer zo, die wordt al maanden niet meer bijgewerkt en wordt deze bijgewerkt dan lijkt dat nieuws dat ook verstrekt wordt aan Delta-klanten. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TELETEKST', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Teletekst verdwenen | Algemeen | : 1 | 01 May 2022 |
Teletekst/ondertiteling | Algemeen | : 4 | 28 Apr 2021 |
Entone en teletekst | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 3 | 04 Nov 2018 |
Teletekst | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 2 | 12 Jul 2016 |
teletekst met subpagina's | Eigen netwerk | : 6 | 18 Sep 2012 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie