obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Apple TV
Edman1993
Hallo, weet iemand misschien iets over de aankomst van een Caiway TV app voor op de Apple TV?

Op de smartphone werkt de nieuwe app prima. Maar graag zou ik ook een vergelijkbare ervaring op de Apple tv zien.
Dan heb ik alles op 1 apparaat beschikbaar met 1 afstandsbediening.

Ik las wel dat T-Mobile dit wel biedt.

Dus vroeg me af of ik hier op moet wachten of kijken of een overstap het waard is, aangezien ik glasvezel heb en T-Mobile beschikbaar is in mijn woning.
 
Bordewolf

Edman1993 schreef:

Hallo, weet iemand misschien iets over de aankomst van een Caiway TV app voor op de Apple TV?

Op de smartphone werkt de nieuwe app prima. Maar graag zou ik ook een vergelijkbare ervaring op de Apple tv zien.
Dan heb ik alles op 1 apparaat beschikbaar met 1 afstandsbediening.

Ik las wel dat T-Mobile dit wel biedt.

Dus vroeg me af of ik hier op moet wachten of kijken of een overstap het waard is, aangezien ik glasvezel heb en T-Mobile beschikbaar is in mijn woning.


Caiway maakt vooralsnog van een anderen variant van de Stoneroos-app gebruik.
Overigens is Stoneroos overgenomen inmiddels. Wie weet komt er een nieuwe app en kunnen de Caiwayklanten ook via een app op de tv kijken (overigens ook Android).
Er lijken overigens wel decoder-verbeteringen aan te komen. De Firmware is recentelijk geupdate. De combinatie van de oude Firmware met het doorgeven van beter geluid (Dolby) was niet mogelijk. En ik begrijp dat men ook eindelijk met 4K aan het testen is.
ESPN 1080P met HDR komt er ook aan, kortom men moet wel iets. Zenders komen met steeds meer upgrades voor de beeldkwaliteit.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Edman1993
Bedankt voor je antwoord. Kort gezegd: er staat niks op de planning en is een vraagteken of dat nog komt.

Dan ga ik T-Mobile eens een kans geven. Bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Apple TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino Aria 7x vs Apple TV+ Hardware instellingen : 1 25 mrt 2021
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
caiway en apple airport Algemeen : 4 19 mei 2020
Apple AirPort Extreme plaatsen achter genexis 7840 Algemeen : 8 04 feb 2020
Apple AirPort Extreme CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 01 feb 2020
Advertentie