Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Apple TV
|
|
Edman1993 |
Geplaatst op 04 July 2021, 10:10
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Jul 2021 |
Hallo, weet iemand misschien iets over de aankomst van een Caiway TV app voor op de Apple TV? Op de smartphone werkt de nieuwe app prima. Maar graag zou ik ook een vergelijkbare ervaring op de Apple tv zien. Dan heb ik alles op 1 apparaat beschikbaar met 1 afstandsbediening. Ik las wel dat T-Mobile dit wel biedt. Dus vroeg me af of ik hier op moet wachten of kijken of een overstap het waard is, aangezien ik glasvezel heb en T-Mobile beschikbaar is in mijn woning. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 04 July 2021, 18:25
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Hallo, weet iemand misschien iets over de aankomst van een Caiway TV app voor op de Apple TV? Op de smartphone werkt de nieuwe app prima. Maar graag zou ik ook een vergelijkbare ervaring op de Apple tv zien. Dan heb ik alles op 1 apparaat beschikbaar met 1 afstandsbediening. Ik las wel dat T-Mobile dit wel biedt. Dus vroeg me af of ik hier op moet wachten of kijken of een overstap het waard is, aangezien ik glasvezel heb en T-Mobile beschikbaar is in mijn woning. Caiway maakt vooralsnog van een anderen variant van de Stoneroos-app gebruik. Overigens is Stoneroos overgenomen inmiddels. Wie weet komt er een nieuwe app en kunnen de Caiwayklanten ook via een app op de tv kijken (overigens ook Android). Er lijken overigens wel decoder-verbeteringen aan te komen. De Firmware is recentelijk geupdate. De combinatie van de oude Firmware met het doorgeven van beter geluid (Dolby) was niet mogelijk. En ik begrijp dat men ook eindelijk met 4K aan het testen is. ESPN 1080P met HDR komt er ook aan, kortom men moet wel iets. Zenders komen met steeds meer upgrades voor de beeldkwaliteit. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Edman1993 |
Geplaatst op 05 July 2021, 09:47
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Jul 2021 |
Bedankt voor je antwoord. Kort gezegd: er staat niks op de planning en is een vraagteken of dat nog komt. Dan ga ik T-Mobile eens een kans geven. Bedankt! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Apple TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
Amino Aria 7x vs Apple TV+ | Hardware instellingen | : 1 | 25 Mar 2021 |
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg | Eigen netwerk | : 2 | 15 Oct 2020 |
caiway en apple airport | Algemeen | : 4 | 19 May 2020 |
Apple AirPort Extreme plaatsen achter genexis 7840 | Algemeen | : 8 | 04 Feb 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie