obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
EPG bij Delta
thewillemke
Hoi, ik ben sinds deze week klant van Delta (hiervoor van Caiway, maar dat terzijde).

Eigenlijk prima overgang geweest, de nueuwe decoders functioneren wat mij betreft goed (genoeg), alleen 1 ding irriteert me echter mateloos; de EPG.

Nu heb ik geen idee of dit gewoon aan mij ligt, of dat anderen dit ook herkennen, maar ik was benieuwd:
a) of anderen de weergave waarin zenders verticaal getoond worden als prettig ervaren
b) of anderen hierover al klachten hebben gedaan
c) of er een ingang bij Delta is om wensen hierover kenbaar te maken
d) etc etc Smile

Ik ervaar de EPG echt als terug naar 2006 of zo.

Ik hoor graag andere meningen, ideeeen en/of tips Smile


Mvg
Willem
Gewijzigd door thewillemke op 22 oktober 2020, 18:09
 
Bordewolf
Het is een zeer veel gehoorde klacht.
De enige tip die ik nu heb is het kanaalnummer in de programmagids intoetsen. Dan springt de gids naar dat die info.

Maar de tv-gids van Delta en Caiway is superbagger en niet van deze tijd. Je zapt je inderdaad wezenloos.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
thewillemke
Is het niet juist een tip om eens met veel mensen te klagen? Ik heb gister nog via Twitter contact gelegd en aangegeven dat zze hier iets aan moeten gaan doen. Dit is echt niet van deze tijd. En ik kreeg 'de belofte' (for what it's worth) dat ze dit zouden registreren en doorgeven.

W
 
Louwrens
Pcies, de indeling van ITV irriteert me sinds ik bij Caiway zit. Ik kom van KPN maar wat dat betreft ben ik er enorm op achteruit gegaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EPG bij Delta', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Advertentie