obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Amino aria 7
doghouse
De helpdesk kan mij er geen zinnig antwoord op geven dus probeer ik het hier .
Hoe kan de in je favorietenlijst kanalen onderling van positie laten wisselen ,zoals dat bij de entone kon ?
 
Bordewolf

doghouse schreef:

De helpdesk kan mij er geen zinnig antwoord op geven dus probeer ik het hier .
Hoe kan de in je favorietenlijst kanalen onderling van positie laten wisselen ,zoals dat bij de entone kon ?


Ook dit speelt al een behoorlijk tijdje. Dat kan niet en zou wel moeten kunnen (eigen indeling).
Ook dit is een achteruitgang tov Multiscreen.

Ook in de app kun je je favorietenlijst beheren. Maar ook daar is niet over nagedacht. In de app zitten niet alle zenders, dus doe je het vanuit de app en je had eerder al een lijstje gemaakt op de Amino of Entone waarin bijvoorbeeld ARD of ZDF zat dan zijn deze opeens uit je favorietenlijst verdwenen.

Je zou in de nieuwe app deze zenders ook gewoon verwachten, ze zijn onderdeel van je abo en mogen binnen de EU gewoon bekeken worden.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
doghouse
Ook in de app kan je niet veranderen behalve de naam vd de lijst.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino aria 7', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Audio Aria 7X Digitale radio of televisie storing : 2 10 mrt 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
Advertentie