obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Frequent storing - balken - blokjes etc.
cawul
Albrandswaard (Rhoon)

De laatste tijd zeer regelmatig last van balken en blokjes en vertekend beeld.
Niet 1 of 2x op een avond, maar meerdere keren.
Niet leuk om te zeggen, maar het wordt een beetje vervelend.

Vandaar de vraag of ik de enige ben in deze regio, Albrandswaard dus.

Glasvezel 600Mbps

Kan het zijn dat Caiway de laatste tijd wat meer storingen heeft dan voorheen(?)
Kan dat kloppen? Waar ligt dat aan?

Thanks!
 
MNLHGJ
Nee je bent niet de enige. Sinds ruim 2 weken omgeving Doorn ook herhaaldelijk storingen met Interactieve TV en Internet op de glasvezel. En daar komt dan sinds gisteren ook de kabel bij die blokkerig beeld geeft. Ik ben er ook aardig klaar mee.

En Caiway geeft geen info waar het probleem zich voordoet of wanneer ze het eindelijk opgelost hebben.

Wordt tijd dat ook de glasvezel van Caiway door andere partijen gebruikt gaat worden, zodat je daadwerkelijk een keuze kan maken en bijvoorbeeld richting een KPN of Ziggo kan switchen.
 
cawul
Ja, ik zie dat het op Twitter ook regent van de klachten, maar echt een verklaring heb ik nog niet gezien.
zie: https://twitter.com/Caiway/with_replies

Neem niet aan dat dit nog steeds het gevolg is van de DDOS aanval begin van de maand..?
 
Philippina
Ik zit in Poortugaal en ik heb er ook last van.
Op alle zenders altijd blokjes zwarte schermen en regelmatig dat het geluid niet gelijk loopt.
Steeds dezelfde verhaal kabeltje erin kabeltje er uit 10 minuten dit 10 minuten dat het werkt allemaal niet.
Betaal wel 80 euro per maand.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Frequent storing - balken - blokjes etc.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
COMMUNICATIE bij STORING Klacht over CaiWay/Delta : 3 14 sep 2020
Advertentie