Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Krijg mijn mail niet binnen op Live Mail
|
|
maanmist |
Geplaatst op 30 November 2010, 18:14
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Meer mensen die de mail niet binnen- en of doorkrijgen bij Live Mail? Krijg er normaal heel wat per dag. Nu al twee dagen niets, Niets gewijzigd aan de instellingen. |
|
|
rayblo |
Geplaatst op 30 November 2010, 21:21
|
![]() Activiteit ![]() » Alles-in-1 Totaal » Tp-Link WDR 3600 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 112 Lid sinds: 14 Oct 2010 |
nee nergens last van. ps je account is niet gehackt? |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 01 December 2010, 06:51
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Nee gelukkig niet. ![]() Maar het is opgelost. Kreeg dit als antwoord bij Caiway.discussie: Windows Live Mail heeft als onhebbelijke eigenschap dat hij de optie "kopie van berichten op server" standaard aan laat. En dat betekent dan vroeg of laat een volle mailbox. Kijk bij 'extra' > 'accounts' en dan de knop 'eigenschappen'. De optie die ik bedoel, vind je dan bij het tabblad 'geavanceerd'. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Krijg mijn mail niet binnen op Live Mail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 2 | 04 Dec 2024 |
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. | Instellingen software | : 2 | 18 Oct 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
TV herkend signaal niet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 Oct 2023 |
Het kastje dat we niet hebben... | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 Sep 2023 |