Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Wie heeft een mac en gebruikt MobileMe
|
|
rdelooze |
Geplaatst op 25 November 2010, 20:45
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 24 Nov 2010 |
Ik heb problemen met het toevoegen van addresses in MobileMe, met name mijn caiway email account. Graag zou ik kennis maken met personen die een mac, mobile me en een caiway email account hebben. Belangrijkste vraag is: Is het gelukt je caiway email account toe te voegen? Wat zijn je instellingen, ook die van het mac mail-programma. Alvast bedankt. Rob |
|
|
rdelooze |
Geplaatst op 25 November 2010, 23:02
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 24 Nov 2010 |
Dank voor je antwoord. Dat heb ik ook allemaal, maar ik wil mijn mail op twee pc's synchroniseren dmv mobile me |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft een mac en gebruikt MobileMe', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? | Decoders van derden voor digitale radio en tv. | : 7 | 25 Jun 2019 |
Wie komt er nog uit wat die heeft? | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 5 | 15 Aug 2016 |
Wie heeft Safari en wil https://caiway.gebruikers.eu testen? | Algemeen | : 7 | 30 Dec 2015 |
lan adapter heeft geen geldige ip-configuratie | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 6 | 23 Nov 2015 |
Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...?? | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 42 | 07 Jul 2015 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie