obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Wie heeft een mac en gebruikt MobileMe
rdelooze
Ik heb problemen met het toevoegen van addresses in MobileMe, met name mijn caiway email account.
Graag zou ik kennis maken met personen die een mac, mobile me en een caiway email account hebben.
Belangrijkste vraag is:
Is het gelukt je caiway email account toe te voegen?
Wat zijn je instellingen, ook die van het mac mail-programma.

Alvast bedankt.

Rob
 
rdelooze
Dank voor je antwoord.

Dat heb ik ook allemaal, maar ik wil mijn mail op twee pc's synchroniseren dmv mobile me
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft een mac en gebruikt MobileMe', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Wie komt er nog uit wat die heeft? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 5 15 aug 2016
Wie heeft Safari en wil https://caiway.gebruikers.eu testen? Algemeen : 7 30 dec 2015
lan adapter heeft geen geldige ip-configuratie CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 6 23 nov 2015
Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...?? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 42 07 jul 2015
Advertentie