obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Borculo (Hambroek)
JanklH
Vanaf gistermorgen al géén analoog TV signaal meer. Schijnt ernstig probleem te zijn, in de wijk wonen veel ouderen die nu géén TV meer kunnen kijken. Gelukkig hebben ze daar wel dubbelbeglazing, zodat dubbel lang naar buiten kunnen staren.

De storing is gisteravond door Caiway opgelost.
Gewijzigd door JanklH op 17 maart 2019, 14:21
 
Sokje
Wie kijkt er nu nog analoog? Wordt het niet eens tijd dat die ouwetjes een digitaal ontvangertje of hun nieuwe televisie eens goed instellen?
 
Bakstenen
Is zeker een aanname dat het alleen ouderen zijn?



quote]Sokje schreef:

Wie kijkt er nu nog analoog? Wordt het niet eens tijd dat die ouwetjes een digitaal ontvangertje of hun nieuwe televisie eens goed instellen?[/quote]
 
Bordewolf

Quote

Bakstenen schreef:

Is zeker een aanname dat het alleen ouderen zijn?



quote]Sokje schreef:

Wie kijkt er nu nog analoog? Wordt het niet eens tijd dat die ouwetjes een digitaal ontvangertje of hun nieuwe televisie eens goed instellen?
[/quote]


Analoog is gewoon niet meer van deze tijd en een goede digitale televisie zonder al te veel toeters en bellen is voor 200 of 300 euro te koop, full HD.

Daar komt nog bij dat Caiway in slechts enkele gebieden analoog nog tijdelijk overeind houdt... Het wachten is zelfs op afschakelen van COAX!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Plaisier
Ik ben blij dat ik hier (Westland) nog gewoon over de coax kan kijken.
Wel op een full hd Samsung smart tv.
En de beeldkwaliteit is perfect, weinig tot geen verschil met glasvezel
Ik heb wel glasvezel, maar ik kijk nooit via die slome Entone.

Mijn tv heeft sowieso meer mogelijkheden dan die Entone, NPO gemist is veel uitgebreider, Netflix, Videoland, RTLXL enz.

Dus gewoon in takt laten die coax.
 
Willyvdh
Het coax signaal kan nog jaren mee voor de TV,. Glasvezel heeft weinig tot geen voordeel tov het coax signaal. Je kunt gewoon voor internet glasvezel nemen en coax voor de TV. Coax Tv is ook nog makkelijk te splisten/verdelen zonder mediabox/ontvanger.
 
Sokje
Ik ben met je eens dat op zichzelf televisie over glasvezel weinig voordelen biedt ten opzichte van de coaxkabel, ware het niet dat Caiway sinds vorig jaar de weg heeft ingeslagen van een aantal zenders uitsluitend in HD door te geven via de glasvezel.

Als Caiway deze weg voorzet, wordt de coaxkabel bij Caiway straks een brakke schuur die op instorten staat.
 
marrich77

Quote



Analoog is gewoon niet meer van deze tijd en een goede digitale televisie zonder al te veel toeters en bellen is voor 200 of 300 euro te koop, full HD.



Moeten mensen wel het geld hebben voor zo'n tv.
Of is het een aanname dat iedereen het zomaar heeft liggen??


--------------------------------------------------------------------------------
Handtekening
-----------------------------------------------------------------------------------------

Als het niet past met een hamer, ga dan op zoek naar een grotere hamer.
 
Sokje
Je kan ook een digitale ontvanger huren bij Cawiway en een Humax voor ongecodeerde zenders kost 40 euro en vaak nog goedkoper op marktplaats.

Ik zie het probleem niet om digitaal te kijken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Borculo (Hambroek)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
COMMUNICATIE bij STORING Klacht over CaiWay/Delta : 3 14 sep 2020
Advertentie