obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
21-2: kan discord en radio 10 niet bereiken
Murgen
Sinds vanochtend kan ik beide niet openen ... zo op het oog werkt de rest wel. Heb router al eens gereset maar het zit ergen in het caiway netwerk. Via 4G gaat het namelijk wel.
 
Jaco Hage
Ik kreeg vandaag aardig wat ingestorte glasvezel snelheden telefoontjes. Ook was o.a. de server van Bose op zijn gat. Idem hier en daar wat cloud issues met bereikbaarheid. Geen idee of het gelegen is aan de verbinding of aan externe stations. Nu lijkt alles weer stabiel....
 
Murgen
Ik had Ciway een DM gestuurd, bleek storing gaande te zijn, vrij snel kwamen de missende diensten weer beschikbaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '21-2: kan discord en radio 10 niet bereiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie