obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen App op iMac desktop
Jaco Hage

Quote

Bob schreef:

Deze discussie, hoewel interessant, heeft me niet duidelijk gemaakt hoe het nu komt dat ik op mijn Apple iMac nog steeds de Multiscreen App niet kan gebruiken.

De foutmelding welke ik te zien krijg is: De Viewright Webplayer moet nog geinstalleerd of toegestaan worden. Het door mij gebruikte OS is Mojave; de browser Safari versie 12.0. De Webplayer versie 4.1.2.0.
Wie kan me iets uitleggen??


Beste Bob,
Niet dat ik je hier weg wil hebben maar er gaat een heel staartje over de Mojave via deze link:https://www.appletips.nl/macos-high-m...jave-bugs/
Mogelijk dat Wesley je daar kan voeden met info waarom Mojave überhaupt Viewright weigert.

Ben benieuwd naar het antwoord.
 
Bob
Beste Jaco

De link naar Appletips geeft geen oplossing voor mijn probleem. Hier is me wel duidelijk geworden dat het probleem is ontstaan na het activeren van Safari versie 12 (ook al bij High Sierra). Voordat ik mij ga mengen in een discussie tussen Caiway en Apple moet ik wel weten of het een algemeen probleem is of dat het individuele Safari instellingen betreft. Het wissen van de Caiway-gegevens/geschiedenis in mijn Browser heeft namelijk niets opgelost. Is het bij Caiway bekend of er meerdere Multiscreen gebruikers met Safari 12 dit probleem hebben?
 
hansepansB
Serviceverlening van Caiway blijft slecht. Entone blijft bagger en dit Multiscreen probleem op iMac met Mojave wordt maar niet opgelost. Misschien moeten we het eens bij Kassa of Radar aanmelden. Vaak zijn bedrijven dan ineens wel bereid iets te doen.
 
Murgen
Ik ben dat wel met je eens, het draait al heel lang niet of heel problematisch op Mac. Overigens wel goed op IOS. Ik zet dus nu mijn tablet ernaast als ik iets wil zien of volgen op TV.
 
Bordewolf
Ik vind persoonlijk dat Caiway ook niet alles en iedereen hoeft te pleasen. Wanneer hun multiscreenapp beschikbaar is voor IOS, Android en Windows10 dan is dat meer dan voldoende.
Ik heb de IMac altijd een waardeloze tweederangs PC gevonden. Ik ben persoonlijk überhaupt niet van dat dure spul van Apple dat hetzelfde doet als alle andere goedkopere leveranciers en totaal geen unique selling point meer heeft.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bob
Sorry hoor; dit heeft niets te maken met kwaliteit of prijs van Apple-producten. Multiscreen is ons verkocht en heeft ook gewerkt. Dat het opeens niet meer werkt is een technisch probleem en dat dient te worden opgelost. Als Caiway dit niet voor elkaar krijgt is jammer doch het is inderdaad geen ramp. Het zou alleen fair zijn om dit ronduit toe te geven en er niet omheen te draaien en ons aan het lijntje te houden.
 
Bordewolf
Helemaal eens! Duidelijkheid scheppen en niet om de hete brei draaien!
Wat de nieuwe multiscreen kan zullen we volgende week wel horen. Deze zal wel uitkomen wanneer ze de prijzen weer enorm gaan verhogen als een soort compensatie.
Oneerlijk want voor al die liederlijkse prijsverhogingen hadden we al lang een goed werkende multiscreen moeten hebben.

Vergeet ook niet dat we dit jaar over gaan naar Delta/Caiway of een nieuwe naam. Wie denkt dat ze in een pand zitten omdat ze het dan gezellig kunnen hebben komt bedrogen uit. Die fusie die komt er!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Quote

Bob schreef:

Sorry hoor; dit heeft niets te maken met kwaliteit of prijs van Apple-producten. Multiscreen is ons verkocht en heeft ook gewerkt. Dat het opeens niet meer werkt is een technisch probleem en dat dient te worden opgelost. Als Caiway dit niet voor elkaar krijgt is jammer doch het is inderdaad geen ramp. Het zou alleen fair zijn om dit ronduit toe te geven en er niet omheen te draaien en ons aan het lijntje te houden.


Oh oke, en kun je uitleggen waarom Apple het blokkeert want dat is namelijk het geval. Voor de blokkade werkte het wel.

Ik ken ook zat TV's waar bv NLZiet het wel doet op een Samsung en Panasonic maar (nog/nooit) niet op een LG. Betekend dat dan dezelfde wereld waarin je opeist dat het aan de App of aan met merk ligt.?

Ben toch wel benieuwd waarom je het een wel een schuld geeft en de andere niet.
 
Bob
Ik denk toch echt niet dat Apple dit doet omdat ze een hekel hebben aan Caiway. Is het niet mogelijk om dan een andere Webviewer toe te passen bijvoorbeeld de Adobe flash player?
 
Bordewolf
Caiway wordt hier wel vaker verdedigd tot en met, maar in dit geval ben ik het eerlijk gezegd wel eens met Jaco.

Verder vind ik niet dat Caiway voor ALLE browsers en devices zaken moet oplossen.
Ios en Android zijn op dit moment op de "cast" en "kijk" devices echt de meest gebruikte opties.
Het kijken op een laptop is een leuk extraatje wanneer dat kan. Dat kon altijd bij Caiway maar al twee jaar is die ondersteuning verdwenen (tenzij iemand nog de oude IE heeft, daar draait het nog op!).
Dit is te ondervangen met een Windows10-app ipv een browser afhankelijk verhaal met allerlei plugins etc.

Dat Caiway ver achterloop met een fatsoenlijke Multiscreen met cast/streamingopties dat mag gezegd worden. En ze lopen ook ver achter met een app die gewoon bij elke IOS of Android update snel en gemakkelijk geupdate kan worden.
Tot nu toe was het bij elke Android-update hommeles (en ik meen ook te weten bij IOS-updates).

Dat zie ik bij andere providers niet gebeuren, die update op hetzelfde moment of heel kort daarna hun app.

Tot slot zou de app gewoon voor ALLE klanten beschikbaar moeten zijn, ook buiten de EU, welk abonnement je ook hebt.
Nu is er een sterke koppelverkoop met de entone (die 5 euro kost !!!!!). Bij andere providers is de eerste decoder gratis en Multiscreen/Go-app zonder koppelverkoop overal te verkrijgen binnen het abonnement.

Ik heb goede hoop dat Delta en Caiway met een gezamenlijk platform gaan komen en dat alle bovenstaande klachten hiermee worden verholpen, ook de 5 euro die ik nu voor de entone betaal.
Ik heb inmiddels al 120 euro bijgedragen aan de entone…. hoeveel willen ze dat nu nog gaan uitmelken. Stop dit gewoon deels in de basisprijs en ga hier niks extra's meer voor vragen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen App op iMac desktop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie