obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen App op iMac desktop
Sokje
Dat klinkt geweldig !!! Eindelijk interactieve kastjes die snel zijn en werken als een tierelier .

data-full-width-responsive="true">
Bordewolf
Yep, het is allee n nog erg wachten op communicatie richting bestaande klanten en wanneer we aan de beurt zijn voor de migratie.
Ik lees al berichten van bestaande klanten die om gelijk hiermee in te stappen een nieuw pakket hebben gekozen.

Dat ga ik niet doen omdat ik dan WEER duurder uit ben. Het moet kostenneutraal gemigreerd worden.

De eerste berichten zijn nog weinig hoopvol. De eerste ervaringen lopen uiteen van niet snel naar veel sneller zappen, van niet stabiel naar juist heel stabiel en over het algemeen ontbreken er zenders (dat laatste is dan bij zo'n uitrol niet goed).

Verder hebben de nieuwe decoders ALLEEN een internetaansluiting nodig, dus ook dmv een normale switch, router of Devolosysteem zijn ze bedraad aan te sluiten via internet. Er is geen separate poort meer nodig om dit te realiseren.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen App op iMac desktop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Multiscreen tv CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 14 08 jan 2019
Multiscreen error code VR_16 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 5 04 okt 2018
Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app Nieuws van CaiWay : 16 24 mrt 2018
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac Instellingen software : 2 05 feb 2018