obey-robots.txt
12 November 2018, 19:42
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 87% [46 stemmen]
87% [46 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 13% [7 stemmen]
13% [7 stemmen]

Stemmen: 53
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Multiscreen App op iMac desktop

Jaco Hage
Bob schreef:

Deze discussie, hoewel interessant, heeft me niet duidelijk gemaakt hoe het nu komt dat ik op mijn Apple iMac nog steeds de Multiscreen App niet kan gebruiken.

De foutmelding welke ik te zien krijg is: De Viewright Webplayer moet nog geinstalleerd of toegestaan worden. Het door mij gebruikte OS is Mojave; de browser Safari versie 12.0. De Webplayer versie 4.1.2.0.
Wie kan me iets uitleggen??

Beste Bob,
Niet dat ik je hier weg wil hebben maar er gaat een heel staartje over de Mojave via deze link:https://www.apple...jave-bugs/
Mogelijk dat Wesley je daar kan voeden met info waarom Mojave überhaupt Viewright weigert.

Ben benieuwd naar het antwoord.
Verbinder in techniek & comfort: www.optimizer.co.nl

Bob
Beste Jaco

De link naar Appletips geeft geen oplossing voor mijn probleem. Hier is me wel duidelijk geworden dat het probleem is ontstaan na het activeren van Safari versie 12 (ook al bij High Sierra). Voordat ik mij ga mengen in een discussie tussen Caiway en Apple moet ik wel weten of het een algemeen probleem is of dat het individuele Safari instellingen betreft. Het wissen van de Caiway-gegevens/geschiedenis in mijn Browser heeft namelijk niets opgelost. Is het bij Caiway bekend of er meerdere Multiscreen gebruikers met Safari 12 dit probleem hebben?

leovankempen
beste allen,

Ik heb sinds begin dit jaar alles in 1 van caiway, maar op mijn imac met safari 12, macbook pro en macbook air werkt multiscreen niet en heb geen Mojave, maar High Sierra.
Ligt echt aan versie 12 van Safari.... nou ja, ligt eigenlijk aan Caiway natuurlijk. Daar betaal ik dan 70 euro per maand voor.

Sokje
Heb je de helpdeks van Caiway hierover al eens gebeld?

leovankempen
Jazeker, meerdere malen..of een oude versie van Safari of pech gehad. "Er is nog geen datum bekend wanneer het probleem is opgelost" was het antwoord.

Bordewolf
Maar wel sinds april een behoorlijke verhoging doorvoeren onder het mom van "kwaliteit van de diensten verhogen".
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Sokje
Waar zit dan de verhoging van de kwaliteit bij Caiway? Ik herinner me nog dat Bordewolf zei dat er per augustus meer HD zenders zouden bijkomen bij Caiway. Is niet gebeurd. Ook deze week heeft Ziggo weer HD zenders toegevoegd voor de derde keer in een paar maanden. Caiway slaapt ook na de overname door EQT rustig verder. Terwijl er toch van een aantal zenders HD versies zijn bijgekomen zoals Horse and Country en Family 7. En RTL Lounge and RTL Crime en OUt TV en CNN, heeft Caiway ook nog steeds niet omgezet in HD.
Het lijkt wel de slaapclub daar in Schiedam.
Gewijzigd door Sokje op 10 november 2018, 13:28

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen App op iMac desktop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Multiscreen Algemeen 5 12 november 2018, 19:06
Multiscreen error code VR_16 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 5 04 oktober 2018, 08:02
Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app Nieuws van CaiWay 16 24 maart 2018, 21:21
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac Instellingen software 2 05 februari 2018, 15:38
Multiscreen tv CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 5 12 december 2017, 19:48
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bob00:08:40
| deboerenschuur00:35:30
| flipje01:19:19
| hs58bor01:23:53
| Bordewolf02:01:23
| hansbouw03:13:16
| Highway06:31:06
| Almelo2610:00:42
| vossoft10:57:32
| Jaco Hage20:02:32
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 oktober 2018, 09:13
Probleem met Multiscreen App op iMac desktop vanwege nieuwe Safari versie

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.