Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 1 van 2: 12
|
Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app
|
|
DRI-soft |
Geplaatst op 27 July 2018, 22:40
|
Activiteit » Schiedam » 3117KM » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Sitecom WL-368 » Humax iRHD-5050c Berichten: 6 Lid sinds: 27 Oct 2011 |
Sinds 2 maanden nu een Ziggo Sport abonnement om zorgeloos F1 te kunnen kijken, maar vorige week tijdens de race 2 tot 3 keer gehad dat het beeld stopte en ik even van zender moest wisselen en weer terug om verder te kunnen kijken. Nu zit ik via de ZiggoSportTotaal app de samenvatting van de vrije training kijken, krijg ik om de haverklap de melding dat de stream niet kan afspelen. Wat is er aan de hand???? Ik wil zondag wel zorgeloos de wedstrijd kunnen kijken. :-( |
|
|
Burnin |
Geplaatst op 28 July 2018, 09:33
|
Activiteit » Westerhaar » 7676CG » FritZbox 7360 Berichten: 10 Lid sinds: 23 Aug 2014 |
Quote DRI-soft schreef: Sinds 2 maanden nu een Ziggo Sport abonnement om zorgeloos F1 te kunnen kijken, maar vorige week tijdens de race 2 tot 3 keer gehad dat het beeld stopte en ik even van zender moest wisselen en weer terug om verder te kunnen kijken. Nu zit ik via de ZiggoSportTotaal app de samenvatting van de vrije training kijken, krijg ik om de haverklap de melding dat de stream niet kan afspelen. Wat is er aan de hand???? Ik wil zondag wel zorgeloos de wedstrijd kunnen kijken. :-( Dat probleem met het stoppen van het beeld had ik ook steeds bij sport1 via caiway en de laatste tijd ook steeds vaker blokjes in het beeld daarom alles in 1 opgezegd en internet only en een abbo bij sport1 go kijk nu probleemloos via app + chroomcast F1 en alles bij elkaar ook nog goedkoper |
|
|
Sokje |
Geplaatst op 28 July 2018, 11:55
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Haperingen in beeld... Het gaat nu al steeds meer op de problemen lijken die Delta Digitale televisie heeft. |
|
|
robosoft |
Geplaatst op 28 July 2018, 14:11
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G150 » Netgear R7000 » Humax iHDR-5200c Berichten: 7 Lid sinds: 08 Apr 2017 |
Dat probleem had ik ook met RTL Duitsland.Constant blokvorming en de mededeling van geen signaal. Deze zender zit op 810 MHz.Ook een aantal kanalen in de buurt van die frequentie hadden min of mindere mate het zelfde probleem. In het hele een sternet aangelegd zonder met alleen een splitter bij het sterpunt. Allemaal goede kwaliteit kabel en stekkers (Kabelkeur). In het hele huis perfect signaal en kwaliteit 100%. Maar het probleem bleef. Daarna een rigoureuze stap genomen en het AOP ingepakt in aluminiumfolie en geaard. Perfect beeld op RTL Duitsland geen storingen meer en ook geen E storingen meer. Het probleem kwam dus van buiten en wel de GSM masten in de buurt die op ongeveer de zelde frequentie werken. Ik heb daarna het korte stukje kabel van het AOP naar de splitter vervangen door een goede kwaliteit kabel met 4g bestendige stekkers van Hirschman en toen werkte alles perfect. Dus niet alle kabelkeur materiaal is 4G bestendig. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 28 July 2018, 19:16
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Er waren vandaag überhaupt problemen met Multiscreen. Ik kan al mijn paradepaardjes wel weer van stal halen voor jullie: * Brakke app * Werkt niet op alle devices * Haperingen op een glasvezelnetwerk en goede router * Niet voor ALLE klanten, je moet (in mijn geval) er ook nog eens 5 euro per maand voor neerleggen. Wat betreft Ziggo Sports Go regent het ook al tijden klachten. Met name Caiwayabonnees evaren gedurende F1 uitzendingen haperingen. Na afloop werkt alles weer tadeloos, alsof er bij Ziggo of bij Caiway iets geknepen wordt voor iedereen die met zijn Caiwayaccount inlogt op deze app. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
GlazigOpInterWeb |
Geplaatst op 28 July 2018, 19:58
|
Activiteit » 3941ga Berichten: 8 Lid sinds: 06 Aug 2017 |
Vanmorgen werkte Multiscreen nog wel. Nu vanmiddag op geen enkel device. te Doorn. Algemeen beeld of is het alleen hier ? Werkt Multiscreen nog ergens ? |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 29 July 2018, 11:06
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Op dit moment nergens. Caiway roept naar zeurende klanten al een half jaar dat er iets nieuws komt. Maar goed we weten allemaal dat ze binnen nu en een jaar samen gaan met Delta en dat we dan pas nieuwe zaken kunnen verwachten. Dat staat me nog het meest tegen: ze roepen maar iets om klanten tevreden te houden. Zelfde met Caiwaymail. In januari riep men al dat zowel Webmail werd aangepast een POP zou worden omgezet naar het meer gangbare IMAP. Nog steeds niet... Maar wel een verhoging doorvoeren en een brief sturen inzake 'verbetering van diensten". HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Lucky |
Geplaatst op 29 July 2018, 13:09
|
Activiteit » Almelo » 7603BX » Alles-in-1 G250 » Archer1200 » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 19 Lid sinds: 13 Oct 2017 |
bij mij werkt multiscreen perfect op mijn mobiel omgev. Almelo nergens last van |
|
|
GlazigOpInterWeb |
Geplaatst op 30 July 2018, 21:46
|
Activiteit » 3941ga Berichten: 8 Lid sinds: 06 Aug 2017 |
Vanaf 29e 's morgens deed Multiscreen het weer.. was dus hier 28e 's middags en 's avonds niet werken. Kreeg wel de tv kanalen, maar zodra je er 1 start gaf kreeg ik een download error. Zoals gezegd op alle devices. Gisteren rond 12e opnieuw getest toen deed ie het weer ... |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 05 August 2018, 10:58
|
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-verbetert-chromecast-en-airplay-bij-ziggo-go/ Dit soort berichten gooit nog eens extra zout in de wonden van de Twentenaren. Ziggo onderhoud en verbeterd maar door. Caiway doet al een jaar niets aan hun app. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 3 | 07 Jul 2021 |
Caiway versus Ziggo | Algemeen | : 9 | 25 Jan 2020 |
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied | Algemeen | : 9 | 07 Jan 2020 |
Ziggo schrapt BBC 3 en 4 | Algemeen | : 3 | 24 Sep 2019 |
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk | Algemeen | : 16 | 19 Aug 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie