obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
DAB+ versus Internet streamen
Murgen
Nou, nou, het DAB+ offensief is begonnen. We moeten allemaal naar de DAB+ mensen! Weg met die oude autoradio's. Eerlijk gezegd luister ik in de auto al een hele tijd via mijn iPhone naar muziek en radio (tegenwoordig en zeker via T-Mobile kost dat niets meer).

Wat voegt DAB+ daar nou nog aan toe?
 
Jaco Hage
Niets, helemaal niets. In veel gebieden helemaal niet dekkend en veel zenders vind ik slechter dan traditioneel FM....

Maar ik luister zelden radio. Veel en veel teveel gepraat door DJs om maar te zwijgen door de vele reclames.....
 
Bordewolf
Ik ben er blij mee. Geen gekraak meer op de zender. Wat bandbreedte betreft zal dat in de toekomst beter worden wanneer AM en FM uitgefaseerd worden.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Murgen
Maar streamen via je smartphone werkt dus beter en betrouwbaarder ... dank je Jacco!
 
Jaco Hage

Quote

Murgen schreef:

Maar streamen via je smartphone werkt dus beter en betrouwbaarder ... dank je Jacco!


Streaming kost helaas alleen nog veel data-verbruik. Ik heb mijn hit-list gewoon op YouTube en stream het naar de autoradio.... Wat wil een mens nog meer Smile
 
Sokje
Regelmatig valt de ontvangst weg van DAB in mijn auto, terwijl FM gewoon uitstekend te ontvangen is. Dat signaal van DAB is veel te zwak om FM te vervangen.
 
Murgen

Quote

Jaco Hage schreef:

Quote

Murgen schreef:

Maar streamen via je smartphone werkt dus beter en betrouwbaarder ... dank je Jacco!


Streaming kost helaas alleen nog veel data-verbruik. Ik heb mijn hit-list gewoon op YouTube en stream het naar de autoradio.... Wat wil een mens nog meer Smile


Maar daar helpt T-Mobile mij bij. https://www.t-mobile.nl/datavrije-muziek

En dit is niet bedoeld als reclame.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DAB+ versus Internet streamen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie