Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500!
|
|
Tim |
Geplaatst op 18 September 2017, 19:19
|
Activiteit » Albergen » 7665TB » Alles-in-1 Basis » SiteCom WLR-9500 AC2600 Berichten: 1 Lid sinds: 18 Sep 2017 |
Vrijdagmiddag installeerde ik de laatste update (V1.03) op mijn WLR-9500 (AC2600) router van Sitecom. En sindsdien geen internet meer!! Terwijl de router zelf verder prima werkte, inclusief de Wifi. Maar alles dus zonder internetverbinding naar buiten toe. Van alles geprobeerd maar niks hielp. Uiteindelijk de voorgaande firmware (V1.02) gedownload en geïnstalleerd en toen was alles weer gelijk in orde! Als je deze router hebt pas dan dus op met de laatste firmware update! |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 18 September 2017, 23:20
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Quote Tim schreef: Vrijdagmiddag installeerde ik de laatste update (V1.03) op mijn WLR-9500 (AC2600) router van Sitecom. En sindsdien geen internet meer!! Terwijl de router zelf verder prima werkte, inclusief de Wifi. Maar alles dus zonder internetverbinding naar buiten toe. Van alles geprobeerd maar niks hielp. Uiteindelijk de voorgaande firmware (V1.02) gedownload en geïnstalleerd en toen was alles weer gelijk in orde! Als je deze router hebt pas dan dus op met de laatste firmware update! Gelukkig geven ze 10 jaar garantie op dit ''spul''. Het is de tijd (te)ver vooruit. Thanks voor je update. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Update Amino 7X | Interactieve TV, Pay Per Event | : 26 | 27 Feb 2022 |
Geen WiFi (Sitecom) | Storing | : 2 | 06 Mar 2018 |
Probleem met sitecom router (geen ip) | Storing | : 13 | 21 Jul 2017 |
sitecom wifi | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 4 | 29 Jan 2017 |
Firmware update Cisco 8485 | Firmware | : 3 | 10 Jan 2017 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie