obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe providers aanstaande!
Egeels
Juist omdat Solcon als enige actief is op de CIF-glasvezel infra, lijkt het me handig dat ze een eigen dienstenpakket en tariefstructuur kunnen aanhouden en dus losstaan van Telfort, KPN en Xs4all.
 
Bordewolf

Quote

Egeels schreef:

Juist omdat Solcon als enige actief is op de CIF-glasvezel infra, lijkt het me handig dat ze een eigen dienstenpakket en tariefstructuur kunnen aanhouden en dus losstaan van Telfort, KPN en Xs4all.


Ik denk dat de naam Solcon niet verkoopt en helemaal omdat die 'christelijke inslag' aan hun kleeft. De afname blijft doordat ze hier halsstarrig aan mee door gaan klein.
Op zondag niet bereikbaar is voor velen een no go (kijk maar een naar de problemen die Caiway altijd weer in het weekend ondervindt.
Een naam als Telfort en XS4ALL verkoopt echt een stuk beter.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Egeels
Het klopt dat de naam Solcon niet verkoopt, maar aan de andere kant dat zou dit betekenen dat als CIF de tarieven voor hun infra verhoogt, ook de Xs4all / Telfort klanten die gebruik maken van de KPN infra mogen meebetalen. Ook kan ik mee voorstellen dat er diensten zijn die niet via de beide infrastructuren op dezelfde manier / tegen de dezelfde tarieven geleverd kunnen worden. Ik denk dat dit lastig uit te leggen is aan klanten. Als het CIF-netwerk veel last heeft van storingen, straat dit ook af op de naam Telfort/Xs4all.
Wellicht de naam Solcon vervangen door iets beters.

Kleine anekdote. Bij Baan (ERP-pakket dat niet mee bestaat) hadden ze destijds-helpdesk afdelingen in verschillende tijdzones. Op die manier kon de klanten wel op zondag bellen, maar hoefde de Baan-medewerkers niet "op de dag des Heren" te werken. Misschien ook iets voor Solcon Grin
 
Bordewolf
Weer een nieuwe zakelijke provider er bij op CIF: Fieber.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage

Quote

Bordewolf schreef:

Weer een nieuwe zakelijke provider er bij op CIF: Fieber.


FiberXS Holding B.V.
Wat is je eerste indruk Bordewolf.
 
Bordewolf
Ik zou zeggen wegblijven als het een dochter of zusje is van Fiber. Dus niets nieuws onder de zon.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Als je even verder zoekt op hun site dan zie je dat ze op het cogasnetwerk leveren.
50/50 moet 32,50 zijn p/m of 325 p/j. Foutje op de site.
Bij mij is ook 300/300 leverbaar voor 45 euro geloof ik p/m

Glasvezellevering is op mijn adres in elke geval mogelijk, maar ik ben geen zakelijke klant. :-)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage
Wat een slingerend verhaal en snelheden.... EX BTW zeker?

zal binnenkort eens info winnen hoe het zit/werkt voordat we doorgaan met beoordelen. Smile
.
 
Bordewolf
Kijk maar eens onder support en dan internet. Hoe aansluiten op cogas/caiway.

Ik zie o.a. 100/100 en 500/500. Maar prijzen zijn wel wazig
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Interressant bericht van KPN :
http://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-neemt-glasvezeldiensten-on-en-onsbrabant-over/

Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit op den duur ook gaat gebeuren met Solcon.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe providers aanstaande!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Advertentie