Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
pop3 instellingen iphone 5
|
|
Mario |
Geplaatst op 19 November 2016, 21:58
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G250 » Tplink-Acher C7 v2 » Entone IPTV Berichten: 41 Lid sinds: 01 Jan 2011 |
Ja het zal ongetwijfeld al een keer behandeld zijn maar mijn lukt het niet. waarom kan me zwager, en me vrouw wel via 4G/3G via caiw wel emails versturen/ontvangen en ik niet. ik heb zo beetje alle instellingen gehad maar ik krijg steeds de melding van de popserver zelfs met een caiway.net email adres....zou het komen dat ik nog een CAIW.NL email heb.... bij de klantenservice kom ik ook geen steek verder want daar staan verschillende instellingen bij de 1 moet ssl uit en bij de andere weer aan wie o wie lukt het wel |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 04 December 2016, 15:08
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Heb je onderstaande gegevens ingesteld? Soms helpt het om het mail account even van je iPhone te verwijderen en opnieuw te configureren. Hier staan de gegevens zoals ze ingesteld moeten worden. Wel handmatig alles invullen daar Caiway nog geen imap ondersteund. https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/e-mail/pop-smtp-instellingen |
|
|
Mario |
Geplaatst op 04 December 2016, 16:53
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G250 » Tplink-Acher C7 v2 » Entone IPTV Berichten: 41 Lid sinds: 01 Jan 2011 |
het is gelukt weet niet meer hoe maar het werkt weer thanks |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pop3 instellingen iphone 5', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Instellingen Nokia glasvezelmodem | Instellingen software | : 2 | 11 Feb 2023 |
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? | Instellingen software | : 4 | 09 Aug 2022 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
Eigen (Fritzbox) modem instellingen | Hardware instellingen | : 4 | 28 Jan 2022 |
Eigen router, instellingen? | Eigen netwerk | : 1 | 19 Oct 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie