obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
HD IN TWENTE
Caiway Webcare
Beste HDR,

Daar gelden dezelfde voorwaarden als bij de huidige Multiscreen app, dus een Alles in 1 Glaspakket. ReplayTV is daarbij niet verplicht.

Met vriendelijke groet,

David
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik vind dit fijn om te horen en hierbij een groot compliment aan Caiway !
Geweldig dat Multiscreen buitenshuis voor iedereen met een glas in 1 pakket beschikbaar komt!
 
Adios
Ik vind de informatie duidelijk op de Caiway website. Je hebt geen interactieve TV nodig om Multiscreen buitenshuis te gebruiken.

Wijs maar aan waar het staat, Roberto.

Ik begrijp je gevoel goed, dat je je bij de neus genomen voelt, als je foutief bent voorgelicht..

Maar ik lees echt nergens dat interactieve TV daarvoor vereist is.
 
Adios
Dat klopt toch!!!

Maar er staat niet dat het uitsluitend is voor klanten die dit hebben.

Lees even door, wat zakken met je ogen op de website, zelfde bladzijde Smile
 
Adios
Geven ze daarop Twitter antwoord op alle brandende vragen ? ROFL

Je kan ook gratis bellen naar de klantenservice :


1 2 0 0

Je hebt nog tien minuten om te bellen. Dan sluit de klantenservice.

Zou het maar snel doen !!
 
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste forumleden,

Wij willen ook niks liever dan een concreet antwoord communiceren betreft de harmonisatie van de zenders in al onze levergebieden. Helaas hebben we daar op dit moment geen verdere informatie over betreft een specifieke datum of zelfs een speculatie daarover. Mocht dit veranderen dan berichten wij hier zo spoedig mogelijk over.

Daarnaast heeft mijn collega betreft de beloofde glimlachbrieven al een reactie gegeven. Om dit nogmaals te benoemen, dit betrof de komst van RTLZ, ReplayTV en de release van Multiscreen buitenshuis die binnenkort verwacht wordt.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

David


David,

We hebben die post met betrekking tot die grote glimlach nog. Daarin staat letterlijk dat Caiway bezig is met een onderzoek naar de harmonisatie (o.a. met nadruk op o.a. Twente), dat we even geduld moeten hebben maar dat we MET ZIJN ALLEN daarna gaan glimlachen.
Ik kan het één helaas niet helemaal los zien van het ander. Ik kan dus meegaan met HDR. We voelen ons in deze niet alleen verkeerd voorgelicht er zijn ook nog eens niet waargemaakte beloftes.
En bovendien was op het moment dat die glimlach ter sprake kwam er nog een spoor van RTL Z, sterker nog de onderhandelingen waren nog steeds gaande. Ons is toen ook niet beloofd dat RTL Z zou komen.

Overigens spreekt deze post de post in HD Albrandswaard weer tegen. Daar schrijft je juist weer dat men WEL bezig is met de harmonisatie maar dat niet bekend is wanneer het gaat plaatsvinden.
Dit schiet dus niet op zo.....

Verder ben ik wel blij met Multiscreen overal, het Twente HD COAX pakket heeft het ook! Wel jammer dat een kleine groep klanten nog buiten de pot piest.

Maar om terug te gaan naar waar het topic over gaat:
Verder vind ik wel dat jullie de inspanning zouden moeten doen om mijn vraag over de HD-kanalen en regionale zenders van een concreet antwoord te voorzien.

Is het weggezet bij een afdeling die verantwoordelijk is? Is er intern een uitspraak over gedaan? Kortom we willen weten of de bal nu eindelijk aan het rollen is en dat blijkt nog steeds niet uit jou antwoord en ook niet uit dat van Jeanine.
Dat die bal gewoon moet gaan rollen en op korte termijn is voor mij een ding dat zeker is. Het is te gek dat ik nu al anderhalf jaar naar iets moet vragen wat ik zowel bij Ziggo had gehad (ook al anderhalf jaar!!) en wat de andere Caiwayklanten al hebben.

Concreet wil ik man en paard:
1) Welke afdeling of persoon gaat hier over
2) Kent deze afdeling of persoon de problematiek
3) Zo ja, hoe denkt men het op te lossen en wanneer
4) Wanneer men al bezig is met de harmonisatie voor te bereiden waarom sorteert men de HD en regionale zenders dan niet alvast voor, het betreft allemaal zenders die zowel in Twente als bij Caiway in het basispakket zitten.
5) Ken men de hele problematiek niet: wie gaat daar dan voor zorgen dat men WEL op de hoogte is en WEL gaat zorgen dat er iets aan gebeurt en dan ook met de termijn waarop jullie ons de status gaan doorgeven.

Volgens mij moet dit toch boven water te halen zijn lijkt me zo. Er wordt nu steeds niets gecommuniceerd en dat voelt als aan het lijntje gehouden. Er moet concreet iets gebeuren en ik vind in deze ook wel dat er ook concreet gecommuniceerd moet gaan worden.
Dit heeft echt te lang al aangemodderd en gesudderd.
Dus mijn vriendelijke verzoek aan Webcare: haal het net op binnen jullie organisatie en kom binnen een week terug met concreet hoe het wordt opgepakt.
Het antwoord NEE, we gaan het niet doen kan ook een antwoord zijn, maar dat kan eigenlijk niet aan de orde zijn. Er moet gewoon iets aan deze situatie gebeuren. Dat mag geen maanden meer duren. We hebben echt al te lang gewacht.
Gewijzigd door Bordewolf op 08 juli 2016, 18:00
 
Adios
Werkt bij jou Multiscreen buitenshuis al , Roberto?

Als ik het goed begrijp werkt dit al bij Bordewolf.
 
Ex-Ziggo
Bij mij nog niet, zag ook dit bericht van highway:

Quote

Highway schreef:

De multiscreen app werkt (nog) niet buiten het caiway netwerk. Via een kpn gsm internet verbinding:

Quote

Fout bij afspelen

U bevindt zich mogelijk buiten uw Caiwiay Wifi thuisnetwerk. Controleer de netwerkinstellingen en probeer opnieuw.

Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Bordewolf
Zouden jullie dit in het goed topic willen bespreken? Ik open dit topic om separaat een onderwerp te bespreken en vervolgens vinden anderen hetnodig op te spammen.
 
Bordewolf
@Caiway Webcare. We zijn een week verder..... We zijn allemaal benieuwd.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD IN TWENTE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway- Hoe Twente er over denkt Algemeen : 54 18 aug 2019
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente Algemeen : 12 18 dec 2014
Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !! Klacht over Caiway : 18 01 nov 2014