obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Replay TV
aktep
tuurlijk lekker makkelijk als je toch weet dat ze er niet op antwoorden!!
 
Bordewolf
@aktel Deze toon is dit forum niet waardig. De beheerder jan niet helpen dat Caiway niet reageert. De beheerder is een Twent die dit forum heeft opgericht. On topic verder en klagen in het juiste topic over het juiste onderwerp of een forumitem zelf openen. Ik heb me er ook aan bezondigd, maar heb inmiddels over mijn eigen grieven een nieuw item geopend.
 
Adios
Hoort dat TV kijken overal bij Replay TV?

Ik keek op de website maar kon het niet vinden.

Kijk ik niet goed ?
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Hoort dat TV kijken overal bij Replay TV?

Ik keek op de website maar kon het niet vinden.

Kijk ik niet goed ?


Kijk hier eens zou ik zeggen!
https://www.caiway.nl/site/nl/televis...-tv-kijken
 
Adios
Ok, gezien!

Binnenkort ......

Wat verstaat Caiway onder binnenkort ?
 
Migow
tja dat kan nog wel eens een ruim begrip zijn bij CaiwayGrin
 
Adios
Ik vind trouwens de tekst weer tegenstrijdig.

Ik lees twee dingen:

Interactive TV is wel nodig om TV overal te kunnen zien, maar ook op dezelfde bladzijde dat het niet nodig is:



Interactieve TV niet nodig:

Met een Alles-in-1 Glas pakket van Caiway kijkt u overal in huis live televisie* op uw tablet, smartphone, laptop en pc. Binnenkort kijkt u ook onderweg live tv.Via 3/4G of Wifi in heel Nederland.



Interactive TV wel nodig:
Live tv kijken onderweg

Kiest u Interactieve TV bij uw Alles-in-1 Glas pakket? Dan kunt u binnenkort ook onderweg live tv kijken. Via 3G/4G of Wifi in heel Nederland.



Inmiddels dus duidelijkheid dat iedereen met een alles in 1 glaspakket, Multiscreen buitenshuis krijgt.

Is al bekend wanneer dit beschikbaar komt?

Gewijzigd door Adios op 08 juli 2016, 11:20
 
Bordewolf
Zit het verschil niet juist in het Replay TV gedeelte? Dus wordt in de nieuwe multiscreen voorzien in Replay TV wanneer dat onderdeel is van je abonnement ?
 
aktep

Quote

Roberto schreef:

Tsja onze Jan is weg bij Caiway denk ik of van dit forum afgehaald. Geen reacties meer van Caiway. Er is 1 remedie en dat is opzeggen als je niet tevreden bent.

Overigens ga toch weer Replay tv waarderen zeker voor de Ned.zenders. Nu nog de beloofde combie: Multiscreen overal.




nee is geen optie, opzeggen want wij hebben alleen coax via caiway dus dat is geen optie, anders had ik dat allang gedaan.
 
Highway
De multiscreen app werkt (nog) niet buiten het caiway netwerk. Via een kpn gsm internet verbinding:

Quote

Fout bij afspelen

U bevindt zich mogelijk buiten uw Caiwiay Wifi thuisnetwerk. Controleer de netwerkinstellingen en probeer opnieuw.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 10 22 mrt 2017
Replay tv Algemeen : 1 21 sep 2016
Advertentie