obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 515 mute niet tijdens zappen
mvgessel
Voorheen had ik een Samsung tv die lekker stil was bij het zappen van de entone. nu heb ik een mooie sony bravia tv, en als ik dan zap (op de entone) van de ene zender naar de andere komt er een hele harde piep uit de tv!
het lijkt er op dat de entone niet standaard zijn audio MUTE tijdens het zappen? heeft iemand ook deze issues? piepen bij zappen? het gaat om een entone 515. gisteren de tv al een update gegeven, just in case maar dat is het dus niet. ik zoek het in de entone.
 
mvgessel
tuurlijk heb ik wel coax maar aangezien ik glasvezel heb kijk ik ook via glas tv. de entone zit via UTP op t glasmodem. en ik gebruik m omdat we er mee kunnen opnemen en pauzeren en zo. maar dat is het probleem niet, de sony tv piept en de vorige tv deed dat niet. en ik wil weten waar m dat in zit. is het ARC, HDMI sync instellingen.. enz.
 
Adios
Heb je nog een Humax ontvanger staan? Zoja, als je daarmee zapt op je nieuwe televisie. Piept hij dan ook?
 
mvgessel
de tv in kwestie zit niet aan coax, alleen de entone zit erop via hdmi. het is inderdaad zoals jij al aangeeft een soort sync die niet goed verloopt. op aich is dat normaal dat er even gesyncd moet worden bij zappen. maar waarom dan die harde piep? ik ben gewend dat elke tv zijn audio "mute" bij het zappen totdat de sync er weer is.
 
Adios
Kan je een andere Entone van Caiway proberen? Misschien is het dan weg !
 
mvgessel
tuurlijk, en waar tover ik die vandaan? ik ga echt de helpdeskmolen van Caiway niet in! die begrijpen punt 1 niet waar ik het over heb. 1e lijners... en punt 2 wordt dat een heel gedoe met opsturen enz enz.
 
Adios
Nou, zo'n fluittoon kan behoorlijk irritant zijn hoor.

Ik moet er niet aan denken !!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515 mute niet tijdens zappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie