EPG toont programma's tot, ik meen, zo'n 3-4 dagen van tevoren. Normaliter prima.
Misschien kan het onderstaande wel, maar ik weet niet hoe:
het handmatig programmeren buiten deze periode, m.a.w. na een week, na 2 weken?
(Entone 515)
Voorbeeld: vakantie.
Je weet dat een serie iedere week terugkomt, rond een bepaalde tijd.
Zeg iedere zondag, om 21:00-22:00 op NPO2.
(Men zou evetntueel een veiligheid kunnen inbouwen een half uur extra ervoor en erna)
In de handleiding van de Etone staat alles wat u wilt. Je kunt standaard tijd instellen van bijv. 10 min dat een opname eerder moet beginnen. En ook is het mogelijk een opname elke week te herhalen op een vaste tijd.
Als je via de EPG een programma op wilt nemen klik je op de opname knop, als je deze nog een keer indrukt krijg je menu opties. Hier kun je aangeven wat je wilt.(elke week herhalen etc) Menu spreekt voor zich..
Opname tijd verlengen stel je in door via de knop menu van je entone afstnds bed in te drukken en naar menu instellingen te gaan, ik meen dat het staat onder menu audio en video..
Nee die optie zit niet onder de rode knop ;-) maar het kan wel.
Als via de knop menu naar mediatheek gaat, klik je vervolgens op geplande opnames, die lijst zal waarschijnlijk leeg zijn maar door op de keuze meer (blauwe knop)te drukken kun je een opname toevoegen.
Ik hoop dat dit is wat je zoekt, succes
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening)
toch geinstalleerd.maar werkt niet.
Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt