obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Trouwe klanten belonen met cadeautjes, het werkt!
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik woon zelf niet in het Rekam gebied en die klanten komen niet bij Ziggo vandaan. Maar de mensen in het Rekam gebied zijn net zoals jullie gewoon nu Caiwayklanten.

Het verschil in snelheid van het internet op de coaxkabel en de prijs die Caiway daarvoor vraagt, vergeleken met wat jullie daarvoor krijgen is gewoon onverdedigbaar.

Nogmaals, iedere klant komt ooit van een andere kabelaar vandaan.

Twente: 200/20 - 67,95 euro per maand
Gouda: 50/4 - 71 euro per maand

Allebij Caiway klanten in 2016 !!!!

Ik vind dit niet te verdedigen door Caiway. Respectloos naar de klanten toe in het Rekam gebied. Kiezen voor glasvezel kunnen ze daar ook bijna nergens.

Caiway holt voor jullie, pampert jullie!! Vergeleken bij zijn klanten in het Rekam gebied.

En al die mensen horen of zien niks van Caiway daar in Gouda.
Geen busjes, speciale acties, niks !!!!

En Caiway? Die doet gewoon of zijn neus bloedt en blijft gewoon de antieke snelheden en woekertarieven daar vragen !!

Echt, ik kan slecht tegen zulke ongelijkheid.
Een hele groep klanten gewoon als derderangs behandelen maar wel financieel uitknijpen. Caiway moet zich blauw schamen dat het deze extreme ongelijkheid zolang ongemoeid laat.


Ik snap je verhaal wel, maar je vergeet ook even te melden dat heel jullie netwerk brak is.
Caiway heeft in Twente een superdeluxe netwerk overgenomen van Ziggo dat klinkt als een klok.
Dat netwerk kan voor televisie al QAM256 aan, in tegenstelling tot andere gebieden. Bij ons kunnen ze nog 20 extra HD kanalen er in prikken zonder dat dit ten koste gaat van analoge kanalen.
Dat geldt ook voor internet via COAX, met dit netwerkt kunnen ze een behoorlijk hoge snelheid doorgeven.

Dat is het wezenlijke verschil. Ik kan me voorstellen dat het voor Caiway niet meer rendabel is om in COAX te investeren in de Rekam-gebieden en dat ze jullie pamperen met glasvezel.
Wanneer men al iets gaat wijzigen dan is het jullie glasvezelinfrastructuur.
 
popmart1970
Nou Schiedam mag ook best een verhoging vd coax snelheid krijgen!! Vooral voor de lounge-abo klanten wel een aardige geste...voor de E 71,00 per maand...!!

En nou komen er uiteraard antwoorden hierover mbt overstappen naar glas ed.

Alles qua bekabeling hier loopt hier zoals het nu is prima!

De glas-aansluiting zit in mijn huurhuis in meterkast beneden zonder stopcontacten....dus moet alleen voor meer snelheid m'n hele (huur)huis op stelten zetten.....! Geen goed plan....!!

Caiway.....kom even meer in het jaar 2015 aub!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Schiedam heeft glasvezel, het Rekam gebied bijna overal niet.
 
popmart1970
@optimizer.co

Thnx voor je aanbod! Ergernis is een zwaar woord....vind het alleen jammer....alles loopt prima met volle bak 50mb down....tv prima!

Caiway krijgt van huurbaas toestemming glas aan te leggen op 1 bepaalde plek (die in veel gevallen NIET handig is!)

Het is aan mij om alles overhoop te gooien (buizen met kabels met peurschuim erin e.d.) of door muren te boren ed.

Voor mij is dat moeite en kosten die ik niet daarvoor over heb!!

Als je dan andere providers ziet die veel hogere coax snelheden bieden voor lagere prijs....vind ik dat jammer!!

Maar ja .....we wachten af....hoop verloren....al verloren!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Coax? Ik weet zeker als jij een glasvezel aansluiting hebt dat dit goed in je huis tot een prima intenetaansluiting te maken is.

Zie niet op tegen wat je denkt dat allemaal nodig is.

Hoewel Optimizer gelijk heeft dat bedraad het allerbeste is, ga je denk ik al lenorm vooruit als je een Powerline setje gaat gebruiken als bedrading niet mogeijk is.

Je internet zal veel beter zijn dan nu over de coaxkabel.
 
Bordewolf
Voorlopig zit ik te wachten op de eerstvolgende nieuwsbrief, met smart eigenlijk.
Ik zou graag willen weten hoe mijn situatie na 1 januari er uit ziet. Krijgen we dan eindelijk het Caiwaypakket op COAX?
Komt er een leuke glasvezelaanbieding? Nieuwe (HD)-zenders? extraatjes wanneer je overstapt op glas? etc.

Caiway roept steeds dat er een nieuwsbrief komt, maar er komt maar steeds geen duidelijke informatie.
 
Adios
Misschien alleen een tariefsverhoging in de nieuwsbrief ? LOL
 
2fast4u
misschien dat je alleen Internet kunt bestellen zonder tel en tv? of combinatie? zou goed zijn Smile en ook goedkoper Smile
 
Bordewolf
heu? Licht ons es in ? Ik heb nog niets gezien?
 
Bordewolf
Om te beginnen raar dat ik die nieuwsbrief niet krijg per mail. Ik ben daar standaard wel voor aangemeld.

Er zijn voor mij niet veel verrassingen.

De zin dat je misschien goedkoper uit bent met glasvezel klopt als een bus, dat geldt voor mij niet. Ik wil graag naar glas maar mis een goed pakket waarbij ik moeiteloos zonder 14 euro meer te betalen over kan stappen.
Met de snelheidsupgrade alhier op coax ben ik erg blij en dus blijf ik bij coax. Ik wacht nog wel af wat men met de tv zenders doet in het Cogasgebied, maar daar heb ik al eens iets over genoemd, dan ga ik in de herhaling vallen. Minder zenders tov andere aanbieders, geen aansluiting meer bij Ziggo en ook niet bij het COAX pakket van Caiway. Dat stelt me nog wel teleur, maar daar moet ik voor nu mee leven. Ik hoop desondanks dat Caiway inziet dat dit scheef aan het lopen is en ook hier gaat upgraden zoals bij de snelheid is gebeurd en zodat ik een tevreden klant blijf.

Ik heb wel geduld, ik zie dat Caiway haar best doet en uiteindelijk wel de juiste beslissingen neemt. Ben verder ook erg tevreden. Leverbetrouwbaarbheid een dikke 10.
Gewijzigd door Bordewolf op 12 december 2015, 11:58
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trouwe klanten belonen met cadeautjes, het werkt!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
audio uit vanaf TV werkt niet Hardware instellingen : 1 11 nov 2021
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. Instellingen software : 3 19 mrt 2021
Nieuwe ab amino werkt niet helemaal goed Hardware instellingen : 3 06 mrt 2019
MultiwebTV on OSX Sierra werkt niet Storing : 3 30 sep 2016
Advertentie