obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Asus RT-N66U of een andere router
cindy2211
Goedeavond

Ik heb een Sitecom router en nu gooit hij me wel 20x per dag van de wifi af .. nu denk ik dat het aan de router ligt!

heeft iemand goede ervaringen met de Asus RT-N66U of weet iemand iemand een betere router?
Mijn abonnement is van Caiway en ik heb glasvezel

wie o wie kan me helpen en me advies geven

gr Cindy
 
Highway
Over de Asus RT-N66U lees ik hier op het forum goede berichten. Zelf heb ik een Asus RT-AC87U. Ik ben er zeer tevreden over.

Naast Asus heb ik ook goede ervaringen met TP-Link. Deze zijn iets gunstiger geprijst als Asus.

Mijn ervaringen met Sitecom en D-Link zijn negatief.
Handtekening
Wink
 
2fast4u
ik heb de tp link archer C7 vind ik best een goede router je kunt ook Smile) heel veel mee. Nooit storing en altijd online! Maar ook de Asus is goed.
 
Sitecom Webcare

Quote

cindy2211 schreef:

Goedeavond

Ik heb een Sitecom router en nu gooit hij me wel 20x per dag van de wifi af .. nu denk ik dat het aan de router ligt!

heeft iemand goede ervaringen met de Asus RT-N66U of weet iemand iemand een betere router?
Mijn abonnement is van Caiway en ik heb glasvezel

wie o wie kan me helpen en me advies geven

gr Cindy


Het zou inderdaad kunnen dat de problemen veroorzaakt worden door de router. Mocht u dit nog willen controleren dan kunt u hierover het beste even contact met ons zoeken. Bij een defect kan uiteraard ook gebruik gemaakt worden van de garantie die op het product zit. Voor contactopties zie deze link.

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare
 
cindy2211
Super bedankt voor alle reacties, het is al gelukt met de oude router ;-)
gr Cindy
 
Adios
Dit lijkt me ook een mooie router van Asus.

Ik weet niet of de beheerder Jaco, er iets meer over kan vertellen?

http://nl.hardware.info/nieuws/45055/...i-antennes
 
Migow
http://beta.myalbum.com/album/BjE3322...E3322Y4avR
En dat draadloos vind ik ook niet slecht voor me simpele routertje Smile

Vandaag van Glas standaard overgestapt naar G500 en het mag ook wel eens gezegd worden. Top van caiway.
Gisteravond via mijncaiway besteld en nu al verwerkt
Gewijzigd door Migow op 17 september 2015, 17:15
 
Adios
Ik vind dat gigantisch snel voor draadloos. Ik haal nooit meer dan 40 mb/s draadloos.
 
Migow
die discussie hebben we al eens eerder gevoerd. Draadloos hier en dat kan Jaco bevestigen, is gewoon retesnel! Bekabeld kan ik niet testen, want heb een Geïntegreerd 10/100Base-T Ethernet LAN aansluiting in me laptop.


Je was me al voor Jaco Grin
 
Adios
Sitecom is toch de hofleverancier van Caiway ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Asus RT-N66U of een andere router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
Advertentie