obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
beeldstoringen buitenlandse zenders
rosigo
Goede middag,

sinds weken beeldstoringen bij sommige buitenlandse zenders met name uit belgie en duitsland. Blokjes, hangend beeld, volledige uitval. Sterkte van de storing wisselt nogal.
Momenteel met name NDR, Pro7, SAT 1 en NHK World niet te kijken.

Zijn er oplossingen?

Groeten rosigo
 
rosigo
Ik zit in Schiedam. Ik heb er nog geen direct contact gehad met Caiway, had er hoop dat ze hier meelezen ;-)
Ik ga het probleem ook bij hun direct neerleggen.
 
rosigo
Bedankt voor de tip.
Lijkt dat ook bij mij de videorecorder de boosdoener was. Deze was niet op de ontvanger aangesloten slechts direct op de TV, maar toch... Stekker eruit en beeld is weer goed :-)

Dank je wel!
 
rosigo
Helaas pindakaas.
Even heel goed beeld, maar hoe zo vaak - de blokjes zijn weer terug. Blijkbaar toch niet mijn oude videorecorder. Morgen afspraak met monteur, maar kijken wat die zegt ...

Groeten rosigo
 
rosigo
Er was er geen monteur. Helaas mijn eigen fout.
Ik heb de afspraak gisteren geannuleerd als ik dacht het probleem was opgelost. Heb het prive-bericht later verwijderd, maar blijkbaar is het bericht wel van Caiway ontvangen.
Maar goed ik ga nog even even kijken of het toch aan mijn binnenhuis-installatie ligt en maak anders een nieuwe poging ;-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beeldstoringen buitenlandse zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie