Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Lampje <> Blijft knipperen
|
|
Gutanoth |
Geplaatst op 06 July 2015, 09:43
|
Activiteit » De Lier » 2678GJ » Alles-in-1 G250 » Genexis Titanium-52 » TL-WR1043ND » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 10 Lid sinds: 06 Jul 2015 |
Beste allen, Sinds een dag of 4 heb ik mijn glasvezelpakket g200(g250) binnen. Meteen alles aangesloten uiteraard en toch even kijken of ik al kan activeren. Nu doet het zich voor dat het lampje bij <> groen blijft knipperen. Op het voedingslampje brandt er voorderest helemaal niets. Komt dit omdat mijn verbinding eigenlijk nog niet actief is vanuit de wijkcentrale, of doet er zich een groter probleem voor? |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 06 July 2015, 10:24
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Wat de lampjes aangeven weet ik niet precies. Wat ik wel weet is dat je pas kan activeren als je dat activatie sms'je hebt gehad. Ik had ook het modem etc een week of anderhalf eerder in huis voordat de lijn actief was. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 06 July 2015, 14:05
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste Gutanoth, Graag wil ik dit voor u uitzoeken. Kunt u mij uw postcode en huisnummer in een PB toesturen? Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lampje <> Blijft knipperen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail | Storing | : 3 | 23 Dec 2021 |
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac | Instellingen software | : 2 | 05 Feb 2018 |
Asus wifi router blijft knipperen | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 11 | 20 Feb 2017 |
Mail Windows 10 blijft synchroniseren | Algemeen | : 1 | 28 Sep 2016 |
Ontvanger blijft hangen | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 8 | 10 Mar 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie