Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Ineens werkt de afstandsbediening niet meer naar behoren
|
|
renru |
Geplaatst op 18 March 2015, 20:41
|
Activiteit » Maassluis » 3141CH » Entone IPTV Berichten: 9 Lid sinds: 14 Mar 2015 |
Sinds vorige week kan ik mijn tv niet meer aan en uit zetten via de entone afstandsbediening. Nu was ik al niet tevreden hierover, maar nu gaat ie echt bijna het raam uit. Alle codes geprobeerd uit de lijst voor samsung televisies, maar helaas, bij 1 code schakelt de afstandsbediening alleen naar sneeuwbeeld en voor de rest denkt ie: zoek het verder zelf maar uit. 2 jaar geleden over gestapt naar glasvezel, kreeg na 4 weken een mail over de afstandsbediening, mijn mening gegeven, maar helaas, caiway doet er niks mee. Wie o wie kan mij een tip geven om de afstandsbediening weer zijn werk te laten doen? |
|
|
Migow |
Geplaatst op 18 March 2015, 21:45
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Contact opnemen met caiway en andere ab vragen. Hier haperde een aantal toetsen. Nu eindelijk een ab gekregen waarop entone en tv perfect op werkt. Nu hoef je er ook niet meer rechtvoor de entone te zitten en veel overzichtelijker. Ik heb het via twitter geregeld. 2 dagrn later pakje in huis. Succes |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 19 March 2015, 13:37
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste renru, Zou je ons een privé bericht kunnen sturen met je postcode & huisnummer? Wij willen graag dit probleem voor je oppakken. In afwachting op jouw bericht. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team. Caiway Webcare Team
|
|
|
renru |
Geplaatst op 20 March 2015, 18:04
|
Activiteit » Maassluis » 3141CH » Entone IPTV Berichten: 9 Lid sinds: 14 Mar 2015 |
Bedankt voor de tip! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ineens werkt de afstandsbediening niet meer naar behoren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
TV herkend signaal niet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 Oct 2023 |
Het kastje dat we niet hebben... | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 Sep 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie