obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
hoge ping
edwin1968
goedendag heren van caiway.

ik heb altijd een ultra 50mbit gehad, nu net een week geleden ben ik overgestapt naar een glasvesel 200up en download ik heb een sitecom router 300n gigabit
maar als ik battlefield 4 ga spelen heb ik eerst een zeer lage ping (3)en na 3 minuten spelen krijg ik een ping van boven de 150 ms

waar ligt dit nou aan op mijn router staat wifi aan maar daar wordt bijna niks mee gedaan , en op de router staat 4 pc's aangesloten waarvan 2 niet zovaak aan staan, en als ik battlefield 4 speel
staat alleen de pc van mij aan en mijn vriendin.

ik weet niet meer waar ik het moet zoeken want met die aboonement 50 ultra nog nooit problemen gehad

kunnen jullie mij helpen aub

groetjes edwin
 
2fast4u
welke kabel heb je? cat5e ? cat6? en kun je bij instellingen van je game de internet wijzigen? soms moet je op T1 instellen. anders router reset daarna haal van de stroom eraf 15 min. Allebei routers.. Doe de sitecom erin wacht even dan de glasvezel probeer of dat lukt.
 
edwin1968
cat5 volgens mij van caiway gehad 25 meter.T1 ? waar vind ik dat bij battlefield 4
 
erlinden
Hoe weet/meet je de ping waarde?
Blijft de ping (relatief) hoog?
Waar staat de server (US)?
Treedt het probleem ook op als je je pc direct met het modem verbindt (zonder router er tussen)?

Zou je eens een in een command (start, uitvoeren, cmd [enter]) prompt het volgende willen uitvoeren:

ping www.caiw.nl -t > c:\ping.txt

Dit laten lopen, tijdje spelen en dan terug naar de command prompt om de opdracht te beeindigen. Dit levert een tekstbestand op dat continu blijft pingen naar de Caiway server.
 
edwin1968
allemaal opgelost nieuwe router, bedankt voor de antworrden
 
Migow
welke router heb je nu gekocht als ik mag vragen? Prima router die sitecom haha
 
Tom
Ja Welke heb je nu, ik heb ook een sitecom x6 n900 die telkens de verbinding eruit gooit
Gewijzigd door Tom op 30 september 2014, 18:20
 
2fast4u
ik heb de TP-Link TL-WR1043ND gigabit router bij gamen laag ping en alles andere top snelheid voor klein prijs ^^
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoge ping', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te hoge latency op glasfiber CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 2 24 jul 2022
Hoge Bitfoutfrequentie Digitale radio of televisie storing : 4 15 nov 2017
hoge telefoon tarieven glasvezel Wat verandert er? : 3 19 okt 2016
glas: hoge ping, lage upload en lage download, wat is er aan de hand? Snelheid : 5 16 feb 2014
Best hoge snelheid voor de kabel Snelheid : 3 18 mrt 2013
Advertentie