obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Public Wifi
Murgen
Stel je voor dat Caiway ook wifi hotspots wil gaan aanbieden. En dus gaat besluiten dat de router achter je modem voortaan van Caiway is en een publiek deel krijgt. Dat de 200/200 Mbps waar jij voor betaalt deels wordt gedeeld met derden.

Iets dat UPC, Ziggo en nu ook KPN doen.

Wat moeten we hiervan vinden?
 
markmart
Ten eerste zie ik dit bij Caiway niet snel gebeuren want dan zouden ze eerst aan iedereen een router verstrekken, en Caiway zit niet in de echt grote steden, dus ik denk dat de klanten kring daar niet echt voordeel uithaalt.
Voor de rest begrijp ik je gevoel er bij, jij betaald en een andere Caiway klant maakt er gebruik van, maar dat kan andersom natuurlijk ook gelden, dus dat is om het even.
Mijn schoonvader zit bij Ziggo en ik heb bij mijn eigen ingesteld dat ik er ook gebruik van kan maken, maar zelfs als ik weet dat het in de buurt zou kunnen zitten dan gebruik ik het eigenlijk nog niet, ik denk dat dit soort zaken alleen interessant is voor een beperkte groep, en bijna het investeren niet waard is.
 
Bakstenen
Heeft voor Caiway weinig effect omdat ze niet landelijk werken ,en ze kunnen alleen hun eigen modem wifi maken nooit achter het modem want dan haal je gewoon de stekker eruit
 
Migow
Gaat nooit gebeuren. Caiway bepaalt niet ofdat ik mijn EIGEN router openzet. Smile En heeft totaal geen toegevoegde waarden want caiway is maar een kleine speler op de nederlandse markt met weinig dekkingsgebied. Dus dat STEL je voor dat ........kun je vergeten Smile
 
popmart1970
Nee....dat gaat zeker niet gebeuren de eerste 6 jaar......want meer dan 50 MB over coax lukt ze nu nog steeds niet,gratis bellen onderling ook niet,om gunstige telefoontarieven in het algemeen maar te zwijgen.....!! Want Caiway......is behind a long way.....!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Public Wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie