obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
malden glasvezel caiway
2fast4u
ja hoe moet ik anders alles aansluiten als deze splitter niet erop past?? ik neem toch de diensten van caiway niet van iemand anders...
ps: kun je even een link plaatsen hoe de RF stekker er uitziet ?
 
Bakstenen
je kan als nood gewoon de blanke kabel erin doen de RF stekker is gewoon een stekker met een moer,dus als je even vlug niet zo,n ding kan kopen dan alleen de draad erin en goed vastzetten als nood
Bakstenen voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Migow
http://www.allekabels.nl/f-connector/...6oTI_D_BwE
Als je geen zin hebt om f-connectors eraan te zetten Smile
 
2fast4u
bedankt!
 
popmart1970
Kijk ......dit is nou zo leuk aan dit forum......het meedenken en helpen van elkaar!!!Thumbs UpThumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Migow
Kleine moeite en voor de vragensteller hopelijk een groot plezier haha Grin
 
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

Kleine moeite en voor de vragensteller hopelijk een groot plezier haha Grin

of meer ergenis
 
2fast4u
oke gisteren met caiway op telefoon gehad en zou voor mij een spoed opdracht doen dat ik binnen 24 uur online kom dus moet iemand naar de kast even de switch doen voor de internet via coax.. okeeee.. dus ik belde vandaag om te vragen wanneer het word.. hun zeggen ik moest wachten tot 17:00 uur oke ik wacht.. gebeld om 17:00 hun zeggen dat kan ook tot 18 uur duren.. OKEEEE.. ik belde nu 21 min op telefoon hun konden niks terug vinden van spoed opdracht en aansluiting -.- oke lieve caiway zo gaat het niet eerst word gezegd ik heb geen coax moet gelegd worden daarna foto opgestuurd oh je hebt coax.. daarna gehoord dat ik nog geen diensten van glasvezel kon gebruiken omdat CIF niet klaar was..oke CIF gebeld alles was klaar.. na ja weer terug gebeld hun geven mij dat ik via coax even tot dat het glasvezel klaar kon gebruiken voor 25 euro per maand okEEEEE en alle gespreken worden opgenomen nou als ik de opdracht geef aan mijn advocaat de opdracht te geven de gespreken te vragen wat er tussen mij en hun was en even naar tros radar ook bellen nou ik denk dat geen een van Malden de diensten meer zal gebruiken. En echt dit gaat te ver ik kan heel veel hebben geloof mij maar een normaal mens zou al lang gek worden. Nu gaat de laatste medewerker achter aan om te zien wie dat gezegd heeft en uitzoeken wanneer de opdracht was gegeven en ik moest een week wachten WTF! ? CAIWAY WTF??
 
2fast4u
monteur langs gewest en hij zag wat ik zelf ook gezegd heb. De telefoniste wist niet terwijl ik de foto's opstuurde welke kabel waar moest zijn. Gelukkig heb ik nu internet via de coax en tv! Ik moest niks voor betalen omdat het niet mijn fout was! Geregeld na zoveel telefoons! Ik hoop dat Caiway iets tegen doet telefoniste moet ook weten dat er andere aansluitingen zijn.. Maar goed ben blij mee!

bedankt Caiway Smile

ps: Nu op glasvezel wachten 4-6 weken!
 
Migow
kijk eind goed al goed. Vaak loop je echt tegen een muur aan. De een zegt dit de ander dat maar als je eindelijk de juiste persoon heb binnen de organisatie dan kan het opeens wel goed geregeld worden. Nou in ieder geval veel succes gewenst!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'malden glasvezel caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie