obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Caiway contact
2fast4u
Hoi

Wat ik zelf heel vaak heb als ik Caiway bel is dat ik mijn postcode en huisnummer moet zeggen en dat de automaat niet goed door krijgt en later als ik met iemand van klantenservice op lijn heb vraagt mij nog een keer naar de postcode en huisnummer terwijl de automaat die je in begin 2-3 keer laat herhalen.. Ik denk dat dit moet veranderen ik heb zelf geen last van ik weet niet hoe anderen denken maar ja 4 keer postcode doorgeven. En dan nog gevraagd worden over de postcode..

Hier is geen klacht maar gewoon tijd voor verbetering? Ik ben nog jong maar ik denk wel dat zich mensen ergeren.

Bedankt
Gewijzigd door 2fast4u op 19 mei 2014, 11:50
 
Caiway Webcare
Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? We kunnen dan nagaan wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway contact', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie