Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
uitzending gemist
|
|
tpkriek |
Geplaatst op 27 April 2014, 11:03
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 25 Aug 2013 |
Bij mij werkt uitzending gemist niet meer telkens code 108. ik heb zo`n goede entone. tpkriek |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 28 April 2014, 15:34
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote tpkriek schreef: Bij mij werkt uitzending gemist niet meer telkens code 108. ik heb zo`n goede entone. tpkriek Beste tpkriek, Er is een storing actief waardoor je de melding ontvangt op Uitzending Gemist. Wanneer je via een PB je adresgegevens doorgeeft kunnen we je aan deze storing koppelen. Je ontvangt dan een melding wanneer de storing is verholpen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 28 April 2014, 16:19
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik heb nergens last van met uitzending gemist op mijn smart TV. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitzending gemist', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO gemist | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 2 | 18 Mar 2019 |
storingen tijdens directe uitzending | Digitale radio of televisie storing | : 24 | 10 Dec 2017 |
storingen tijdens directe uitzending | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 2 | 20 Oct 2016 |
NPO Gemist | Storing | : 1 | 20 Sep 2016 |
‘Kabelaars dwingen NPO tot lage kwaliteit streams en gemist’ | Algemeen | : 4 | 24 Mar 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie